Nei, takkJa her er det forresten![]()
Vis vedlegget 180884
Jeg beundrer de som tørr detBlir jo litt nervøs av å stå på toppen bare
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, takkJa her er det forresten![]()
Vis vedlegget 180884
Jeg beundrer de som tørr detBlir jo litt nervøs av å stå på toppen bare
![]()
Var mer aktivt før. Men flere er vekke derfraDet er kjedelig da. men var dere sammensveiset liksom?
hehe det hadde vært i meste laget jaGod kveld damer... tenkte jeg skulle lese meg opp... var jo bare 9 sider. Leser de 9 sidene og det går opp for meg at det var 49 sider på app... så da skrin la jeg den planen.
Hva er det dere gjør?
Her er vi ferdig med selskap og nå skal jeg ha meg litt kveldsmat...
ArabiskeAlle. Hvilke matvarer er det?![]()
Du kan ikke snekre en selv da?Ja veldig kjekt. Har lyst på pavilijong også... men da må jeg spare litt først
Så bra, håper hun sover lengeHun sovna fort idag
Han har vel kost seg masse i helgenKb i dusjen så senga for han etterpå
Syns det alltid gjør det så lenge han ikke er nybarbert daJeg liker ikke når det stikker![]()
Ja gikk veldig fint. De spiste 1 kake til sammenhehe det hadde vært i meste laget ja
Var det vellykket?
PGA hygiene?Skravle litt mens mannen dusjer og fjerner skjegget. Ikke lov å ha skjegg på jobb så![]()
NAM NAMEr snart påtur for å hente mer![]()
Så vi har vell sikkert over 10Hehe. Vært sånn her og![]()
Har vurdert detDu kan ikke snekre en selv da?![]()
kanskje ikkeMen tviler der skjer![]()
Vurderer en før sengen selvVeldig!![]()
Spennende med ny type mat daArabiske![]()
Veldig vanlig i egypt, bruker mange timer på å lage det da! Så blir nok en del på kjøkkenet denne mnd![]()
Men mange av matvarene kan man kjøpe i vanlig butikk og noen må kjøpes på type Asia mat![]()
Tja hun er ikke så glad i å strikke men hun kan detHun er flink?
Tja syns nå ikke det for har ikke fått gått igjennom alle sidene endaNå blr det rolig her
Kanskje lettereEventuelt det![]()
Da krysser vi fingre for at det blir fint vær ❤DET ER bare meldt fint iallefall