Kan ikke skravle mer enn man har tid tilOg jeg skal være en del borte og opptatte kvelder.
Må skravle når jeg har tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke skravle mer enn man har tid tilOg jeg skal være en del borte og opptatte kvelder.
Må skravle når jeg har tid
Er nok det jaGreiest å bare barbere det hver tredje dag![]()
Det blir vanskrligKan ikke skravle mer enn man har tid til![]()
Håper detDet ønsket blir nok oppfylt i løpet av kvelden![]()
Altfor varmt. Men vifte og åpne vinduer hjelper ikkeDet er varmt
En time søvn før hun våkna hylende og pappaen måtte legge seg med henneVar det lite i går?
Det ble ikke grillspyd i dag, men mye annet godthehe høres lurt ut med et litt tidligere tidspunkt ja
Her skal det også grilles![]()
Haha. Du ekke gammel duEr så gammel at jeg husker ikke
Ikke sikkert, er egentlig opptatt både i morgen og på tirsdagskveld.Det klarer du
Jeg syns det er best når den er rennendeJeg vil alltid ha mitt pisket. Eller rørt. Jeg er ikke glad i gulen flytende nemlig
Hva er det?Tja de er gjerne litt kompliserte men Molokhia og mashi![]()
Vis vedlegget 180893
Vis vedlegget 180894
Skal også lage noen type kjeks tenker jeg denne mnd, men litt usikker på hva jeg tør å prøve meg på![]()
Også skal jeg lage sobia som er en veldig spesiell drikke![]()
Men ikke lagd det så mye selv og svigermor er ikke så flink til å lage den maten (blir gjerne litt smakløs) så må stole på YouTube og hukommelsen![]()
Nei lagt i fra . Vi griller året rundtJa hvorfor ikkeIngen vær stopper deg tenker jeg
![]()
Følger oppskriften her og da går det somregel greit. Baker ikke noe avansertJeg er elendig på kakebaking![]()
Ser på Ullared, jegÅåh notting hill på tv
Ja er jo egentlig det.Godt å høre![]()
![]()
Ja, det var henne jeg tenkte på jaJakom inn døra her glisende og uthvilt
hadde storkosa seg med familien til gubben
,
Hvem er den halve?16åringen?
![]()
Det er jo ikke galtBrukte 41 min i aktiv fødsel så ganske så fort her og![]()
Trives i butikk?På kiwi![]()
Haha du liker ikke skjegg?Så praktisk da! Skulle ønske jobben til mannen hadde hatt samme lov![]()