6800 tipper jegda sier jeg 7000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6800 tipper jegda sier jeg 7000
Slapper av herHalla jenter ! Litt sliten etter bursdags fest i går ! Hva gjør dere ?
Endelig fått vært hos frisøren å farga håret å![]()
Ja. Har mest lyst å legge meg i armkroken og se på spartacus med hanHåper hun sovner snart. Så får dere litt kjærestetid. Mye jobbing på dere begge til uka også?
Jeg hadde kjøpt en hel kasseMmm, jeg og mannen bare så på hverandre og skjønte hva vi menteGleder meg til å smake litt senere
![]()
Alt går for en periodeda er det klart for at N kan få sengen sin opp på soverommetså blir det spennende å se hvor vi ender opp. starter med visninger til høsten. det er jo selvføgelig ikke store plassen å bo på i en 2 roms, men klarer det. vi trives godt her, men rundt omkring her nå er det ikke så mye til salgs og det som er til salgs er hus til 4-5 mil som vi ikke har råd til ....
soverommet er 20 kvadrat så nå har vi vår seng 180x200, lillebror sin seng, stellekommoden, lekekjøkken og leker der. så kommer sengen til N og enda er det plass midt på gulvet til å leke
Skal nok over 75.000 innlegg selv tenker jegBlir nok det ja
Det ville jeg og værtLitt kry over det![]()
He he det er myeda sier jeg 7000
Håper også det. Stille der oppe nåHåper hun sovner snart
Nå er jeg på topp 4 men faller nok fort, så håper jeg klarer å beholde topp 10 ihvertfallJa var det jeg mente
Lurer på hvem som kaprer tronen daTror det blir mange
Da mangler jeg bare fredag lørdag og søndagGjør det![]()
Må ha det en dag snart vi også![]()
Ja. Håper på bedre vær snartÅ så kjedelig
Ville vært for dumtNei det kan man jo ikke![]()
Vi får se dqBlir vel 76.000 og![]()
Vi får se daDet klarer du helt uten problemer.
Tror du når det om et par dager, jeg
Får vi sol skal jeg iallefall ikke klageVille vært for dumt
Ja det pleier vi å gjøre, men vi kunne ikke gå helt bananas når det var kø, tenkte at andre måtte få de åJeg hadde kjøpt en hel kasse![]()
Tror du får detVi får se dq
Men det finner du nokDa mangler jeg bare fredag lørdag og søndag![]()