Kald vind er kjedelig. Jada. Er mamma som kjører så jeg kan bare slappe avDet skjønner jegsol her også i dag da, bare en del kaldt vind så jeg holder meg inne :/ .
Håper turen går fint, er det mye trafikk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kald vind er kjedelig. Jada. Er mamma som kjører så jeg kan bare slappe avDet skjønner jegsol her også i dag da, bare en del kaldt vind så jeg holder meg inne :/ .
Håper turen går fint, er det mye trafikk?
Forsiktig med magenDigg å bade i dag å![]()
![]()
Samme som her, det ser så fantastisk ut når jeg titter ut vinduet med tenker man på å ut er det kaldt og surt.Sol men ingen varme her også, rundt 15 grader men deilig i sola om man kommer i ly for vinden.
Fått plantet ut de fleste tomatplantene mine. Har ikke mange da. To igjen. Og skulle fått ut jordbæra, må gjøre noe med dem for de har fått lus ser det ut til.
De tre eller fire agurk-plantene som lever, burde sikkert også fått bedre forhold. Og pelaegoniene egentlig, men de regner jeg med å ha inne så de får ikke jord med mark.....
Godt det daKald vind er kjedelig. Jada. Er mamma som kjører så jeg kan bare slappe avlitt trafikk er det jo, men ikke sånn at det er trengsel på veien.
Ser helt fantastisk ut ja. Bare er ikke varmtSamme som her, det ser så fantastisk ut når jeg titter ut vinduet med tenker man på å ut er det kaldt og surt.
Så herlig utDigg å bade i dag å![]()
![]()
Vi får se når slutten av mnd nærmer seg.. 3 siste dagene må man sikkert se det ann littSikkert ikke jeg heller. Men kanskje topp 20?
Plantet ut alt 18 mai her. 19 mai kom det ett haggelskur som kverket nesten alle :/Sol men ingen varme her også, rundt 15 grader men deilig i sola om man kommer i ly for vinden.
Fått plantet ut de fleste tomatplantene mine. Har ikke mange da. To igjen. Og skulle fått ut jordbæra, må gjøre noe med dem for de har fått lus ser det ut til.
De tre eller fire agurk-plantene som lever, burde sikkert også fått bedre forhold. Og pelaegoniene egentlig, men de regner jeg med å ha inne så de får ikke jord med mark.....
Østfold, nesten nede ved svenskegrensaGodt det da![]()
Hvor langt sør har dere vært?
Vis vedlegget 180764
Fant melon i kjøleskapet jeg også!
Edit: asj!!! Bildet forsvant når jeg prøvd å få inn quote etterpå å nå er melonen spistmen den va god allikevel
![]()
Jeg planter ikke ut før i juni, av prinsipp og erfaringPlantet ut alt 18 mai her. 19 mai kom det ett haggelskur som kverket nesten alle :/
Yes Kom fot en time sidenOh yes! Alle dagene
Kommet deg til Norge?![]()
Sikkert deiligYes Kom fot en time siden
Hva skjer da?Vi får se når slutten av mnd nærmer seg.. 3 siste dagene må man sikkert se det ann litt
Ja tenkte på det. Men de var blitt så store og det var så mange... måtte dele de opp litt. Hadde egentlig ikke tenkt det. Skulle ta inn krukkene.... og der kom skuretJeg planter ikke ut før i juni, av prinsipp og erfaring
Får se hvilket titall man gidder og kjempe for på listaHva skjer da?![]()
Son jaFår se hvilket titall man gidder og kjempe for på lista
Var helt superSikkert deilig![]()