Mange som har jobbetn på Rimi skjønner jeg. Jeg jobbet også derSamme her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange som har jobbetn på Rimi skjønner jeg. Jeg jobbet også derSamme her![]()
Tenkte egentlig å ha feiring neste helg. Mannen har jobbet natt. Barna er trette og klar etter hele dagen. Er bare typisk at de skal komme midt under legging:/? Vil ikke ha besøk?
Åh sånn å forstå.Tenkte egentlig å ha feiring neste helg. Mannen har jobbet natt. Barna er trette og klar etter hele dagen. Er bare typisk at de skal komme midt under legging
Jaaa...Gjemmer deg?
Det blir det sikkertÅh sånn å forstå.
Håpe det går greit og blir koselig likevel![]()
JaSå søøøte da.. ❤ ikke lett helt på slutten. Max 5 uker igjen nå da, så sitter du der med babyen i armene
Joda, må fortsatt jobbe hver 4. fordi vi er så dårlig bemannetTrodde ikke du jobbet helg lenger jeg
Jøss, 3 Rimi-berter?Oh, samme her![]()
Det gjør det nokDet blir det sikkertblir sikkert godt å legge seg i kveld også
![]()
Det må ha vært utrolig kjiptEr veldig greit det ja, tidligere blei hu jo syk av ingenting. Hu tar av seg lua i to minutter og det blåser litt kjølig, så lå hu og hosta hele den natta "/
Ja er visst detJøss, 3 Rimi-berter?![]()
Håper det er tilfeldigKanskje :/ hun er mer snørrete og tett. Kan jo bare være tilfeldig![]()
Hihi... men kjekt å være innstilt på overtid så ikke det blir så tungt om det blir. Håper selvølgelig at det bare 2 uker igjenJaher er det bare max 3 uker :O får ikke lov å gå på overtid
Krysser fingreneHåper det er tilfeldig![]()
Så deiligHjemmelaga pizza![]()
Kjenner jeg gleder meg litt.. sitter med hver vår mini på fanget som sover nåDet gjør det nok![]()
Det er alltid kjiptJa veldig... nå venter vi på de som faktisk skulle komme. Er så typisk at de skal komme i legge tiden
Å sånn ja. Er han blitt bedre nå da?Egentlig ikke, men han har vært kraftig forkjøla og da har dagsovingen blitt så som så..![]()
Jepp, håper på det besteJa man får bare krysse fingrene![]()
Går somregel greitDet er alltid kjipt
Håper det går greit![]()