Herliger sulten
hakke spist enda
Uff, nei da er det på tide synes jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herliger sulten
hakke spist enda
Satser på å få skikkelig teken på sykling i årHun her startet med 2 hjul bak, men de sparket hun i når hun tok fart, så i fjor fikk hun med 2 hjul foran Som var mye bedre. I år Fikk hun med bare 2 hjul. Neste blir vel å sykle uten støttehjul![]()
Nesten 600 km. Med barn i bil blir det ca 9 timer kjøring.Bor de langt unna dere?![]()
Det er så gøy å se når de mestrer noe, blir så stoltSatser på å få skikkelig teken på sykling i år
Jo da... men den ene fryseren ble tatt ut med en glipp her for 2 uker siden... så alt ble ødelagtDa hamstrer du ikke nok![]()
Ja. Elsker det blikket ❤Det er så gøy å se når de mestrer noe, blir så stolt
Det er da man skjønner hvorfor man er foreldre ♡Ja. Elsker det blikket ❤
Ja så absolutt ❤herlige skapningerDet er da man skjønner hvorfor man er foreldre ♡
Sant. Er den nye leiligheten større enn nå?hvorfor flytter dere?
Så kjekt at det er så nært da![]()
Deilig det daNå er det varmt nok å sitte ute
hehe høres lurt ut med et litt tidligere tidspunkt jaJa, hahahar allerede bestemt at vi skal grille i dag, dog før kl 23.30
![]()
Det var jo litt gøy, men ser ikke helt lekkert ut.... Jeg er ikke god på å flette egentlig....Det har vi funnet ut ogsåSå nå spør vi med omhu
![]()
Jo da... men den ene fryseren ble tatt ut med en glipp her for 2 uker siden... så alt ble ødelagt
Hihi, da hadde du elsket å være derJeg er som et lite barn og elsker sklier. Så jeg hadde sikkert sklidd rett inn![]()
Jeg vil alltid ha mitt pisket. Eller rørt. Jeg er ikke glad i gulen flytende nemligHvis fe ikke hatt vært pisket så ja. Veldig glad i egg altså iallefall andre former enn omelett.
Tror det jaHihi, da hadde du elsket å være der![]()
Mannen fletter ikkeHer i huset er det mannen som er fletteren, enda jeg er frisøren