Hehe, er jo ikke helt ideeltmen, men..
Ser ut som om skyene dro sin vei allikevel. Er ikke så varmt, men det er nu bare å kle på litt ekstra så kan vi gå ut idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, er jo ikke helt ideeltmen, men..
God morgen til deg ogsåGod morgen alle flotte jenter/damer
Ønsker alle en strålende dag![]()
Ja det vil jeg tro det varDet er detnøye gjennomtenkt da
![]()
Ja det har jeg faktisk. Så godt man kan når man er gravidHåper du har sovet godt![]()
Voksentid er utrolig viktigKan egentlig bare bli liggende når hun har sovnet ;-)
Men jeg liker jo litt tid på kvelden sånn egentlig.
Litt pc og litt tid med mannen. Mens ungene sover
Og da blir det sent
God formiddagGod morgen
Visste at det var noe igår. Gress pollen har kommet så da er det bare å holde seg unna gressetheldigvis ikke så lenge da
![]()
Det er en god dealKommer til å legge ut bilde hvis det skulle vise seg å bli vellykket og jeg ikke knekker noens rygg i forsøket![]()
Ikke spesielt varmt mao. nei.8,6 i skyggen nå. Han blir 33
Ja det blir koselig. Gøy for ungeneÅ så hyggelig med besøk og mange barn sammenOg bading
Vi skal hjem fra hytta og så får vi se om vi tar turen innom sommarland? Ellers så er det bare å nyte solen![]()
Det er snakk om det, ingen konkrete planer, men om ikke blodprosenten min går nok opp så vil de mest sannsynlig sette meg i gang slik at de har kontroll på eventuelle blødninger. Jeg håper litt på det selv slik at jeg vet jeg er i trygge omgivelser og på rett plass for å være helt ærlig.Det forstår jeg godt. <3
Skal du settes i gang før?
Det kan jeg skjønne. Håper også du blir satt i gang.Det er snakk om det, ingen konkrete planer, men om ikke blodprosenten min går nok opp så vil de mest sannsynlig sette meg i gang slik at de har kontroll på eventuelle blødninger. Jeg håper litt på det selv slik at jeg vet jeg er i trygge omgivelser og på rett plass for å være helt ærlig.![]()
Mmm...så deilig daTror vi får egg og bacon til frokost....lukter sånn....
Jeg skulle amme mens han laget frokost. Jeg tenkte "koke kaffi. Dekke bordet, sette frem pålegg og brød" men hørte han rørte i noe. Og kjenner lukten.... Ja... Sulten!
Gjør på i dagGod morgen til deg også![]()
God formiddagKose deg
Snakkes<3
Da må du ta det litt roligere framoverJa hjalp å ligge i sengen. Var nok litt for optimistisk igår med tanke på hvor mye vi gjorde
![]()
Huff, får du noen dager fri nå da? Jeg har aldri jobbet i matbutikk men kan se for meg at det er stressende altså...Jepp. Brutale dager nå som det er helg. Fullt av folk og springer gærningen mellom ting jeg må gjøre og stadig kassa som må bemannes mer
Det var gode spydGod formiddag)
Det var godt å få litt tid med mannen og matenjeg har fått sove lenge og våknet til et tomt hus, så de er nok på sparkesykkel tur for MJ er helt hekta
![]()
Du vil ikke angre!Da må jeg bare laste den ned med en gang![]()
Det er sånn for alle"Forumklokken" min er feil
Noen som vet hva som et galt, og hvordan jeg kan fikse det?
Det vil si at varslene jeg har lest nå står at de kom feks 10.15, så forumet er litt frampå tiden![]()