Ja... er spent på hva den ekstra premien blirSå
flott![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... er spent på hva den ekstra premien blirSå
flott![]()
Jeg ogJa... er spent på hva den ekstra premien blir![]()
Ja... men tror ikke jeg gidder topp 10Jeg ogser eg må skravle mye resten av måneden og xD
Det tror jeg ikke at jeg klarer....Ja... men tror ikke jeg gidder topp 10
Har sykkelvogn fra førDet tror jeg ikke at jeg klarer....
Er det ikke artig når det er sånn?Skriver så dukker det opp 3-4 nye ting![]()
Æsj, det hørtes kjedelig utJa. Kjekt å slippe det i morgen. Må vaske hus i morgen
Hvorfor det?Vanskelig![]()
Jepp... men hadde ikke kaffe i går så må lage glasuren på den ene i dag i tillegg. Aner ikke når folk kommer så skulle sikkert startet med støvsuging, når minsta våkner.Æsj, det hørtes kjedelig ut![]()
Topp 10 er krevendeHar sykkelvogn fra førmen greier jeg det er det jo en bonus
men ligger 30 bak nr 10 og de er veldig aktive hver dag... tror ikke jeg har mulighet å skrive 150 innlegg resten av mnd
Den er så herlig(sorry for manglende oppdateringer, jeg kom bare over en link til pappahjerte, og det var lenge siden jeg har lest der, og det er sånn en kosleig blogg...)
Haha, det er lenge sidenDet klarer jo nesten RonjaR alene på en god dag![]()
Hurra for detDa var vi i mål folkens![]()
Ja megent. Men veldig snedig premie. Tamara har virkelig stått på hver mnd og får fine premierTopp 10 er krevende
Han er mer interessert i fotball og liker ikke ha det på tven og da må det være direktesendt fotball for at han skal ville seHvorfor det?![]()
Men du hadde vel klart det igjen om du ville?Haha, det er lenge siden![]()
Det hjelper ikke akkurat på:/Nei, men det er jo lørdag og jeg hører rykter om pent vær der sørpå