Juni - skravletråden

En har nøtt å knekke han der? :p
Det er jo forsåvidt bra han fått seg jobb igjen :) Men oppgavene må fordeles på hverandre fordet ;) Han er vel mere med på dagen da?
Syns det blir så dumt når man begynner sånn "men jeg gjorde det sist så da er det din tur" :( og viner desverre blitt slik, og jeg merker jo på N at hun kanskje legger merke til holdningen vår :rolleyes:
Han er en skikkelig nøtt. Har egentlig gitt opp hele greien for uansett hva jeg sier og gjør så gidder han rett og slett ikke. Sier han prøver er men når han snur ryggen til og sover videre så prøver han ikke. Mini her aksepterer ikke nå lenger at gubben evt trøster han på natten om han våkner og jeg f.eks er på do. Ikke går han lenger til faren om morgenen heller for han forstår han uansett ikke får respons der

8 mnd. :) har du fått sovet i natt?
Herlig alder :) Har du flere barn?

Jeg har sover som en stein ;) Det er så stille her på natten så man sover så godt ;) Bortsett fra den sauen (og familien hennes) som var å åt gress her kl 05 ish:p Så da var det ut halvtrøtt å jage dem vekk;):D

Han er en skikkelig nøtt. Har egentlig gitt opp hele greien for uansett hva jeg sier og gjør så gidder han rett og slett ikke. Sier han prøver er men når han snur ryggen til og sover videre så prøver han ikke. Mini her aksepterer ikke nå lenger at gubben evt trøster han på natten om han våkner og jeg f.eks er på do. Ikke går han lenger til faren om morgenen heller for han forstår han uansett ikke får respons der
Rart han ikke ser det da? Når mini vet det også hvordan han er på natt/morning? Blir jo spennende for deg å se når nr to kommer da?
Når har du termin? :)

Kom å tenke på at jeg lagde en facebookgruppe for gutten etter han ble født. Der la jeg ut ganske mye bilder før. Så inviterte jeg slekt, familie og nære venner :)
Samme her :)

Jepp. Lå med 40 i feber onsdag og torsdag, på ca 38.6 i går. Våknet uten feber i dag, men hadde 38.6 igjen før hun la seg...
Håpe hun er frisk da :) gratulerer med dagen :) håpe hun blir fornøyd med dagen :)

Det er egentlig teksten jeg har mest problem med. Når jeg skriver noe, så svarer de en stund etterpå, og da er min tekst vekk allerede!
Synes den kunna vært igjen da. Så man kan huske på hva man snakket om :p
Hehe jeg har lagret snappene før jeg sender dem :)

Kom å tenke på at jeg lagde en facebookgruppe for gutten etter han ble født. Der la jeg ut ganske mye bilder før. Så inviterte jeg slekt, familie og nære venner :)
Det var ikke så dumt ;) Jeg lager i minnehagen:) Men det er bare for min egen del, der kan mannen legge inn også ;)

Herlig alder :) Har du flere barn?

Jeg har sover som en stein ;) Det er så stille her på natten så man sover så godt ;) Bortsett fra den sauen (og familien hennes) som var å åt gress her kl 05 ish:p Så da var det ut halvtrøtt å jage dem vekk;):D
Hihi.. har ei som blir 4 i nov også. Kjekt å jage bort sauene ja... de bråker litt, men bjellene er det som bråker mest

Back
Topp