Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På insta. Privat kontoLegger dere ut bilder av barna i digitale medier?![]()
Jepp. Lå med 40 i feber onsdag og torsdag, på ca 38.6 i går. Våknet uten feber i dag, men hadde 38.6 igjen før hun la seg...Vært syk?
Ja kanskjr like kjekt. Er i permisjon så pleier å være inne når minsta sover og hun andre er i bhgHehe jammen jeg er på jobb på formiddagen, og unngår å sitte på nett mest mulig mens guttungen er våken
Må bare få fart på fingrene heller![]()
Prøver å unngå det jeg og idagSe om jeg klarer la være spise meg kvalm i kveld mon tro
Så enigskjønner ikke hvorfor emmaljunga lager det insektnettet så teitmen nå elsker jeg ting med motiv så blir nok tinkafu sitt
![]()
sitter å ser nå og klarer ikke bestemme meg for hvilket da x)
Det er santGodt det er siste dagen![]()
Ikke jeg heller. Men men...Hehe. Ja, noe skal man alltid få refs for tenker jegså egentlig ikke noe gærnt med det bildet
![]()
Ja, men de trenger den nok mer enn ossAh. Sniltdog er jeg enig med at det er mye å gi vekk. Pengemessig
Stor gutt nå![]()
Det forstår jeg godt. <3Nei.. det tok oss lang tid å ønske oss flere barn, siden det ble sånn sist![]()
App er lettest synes jeg. Er det lavt tempo, følger jeg varslene. Er det høyt tempo leser jeg meg opp på ale nye sider. Og svarer de jeg vilHvordan klarer dere å skravle så mye? Jeg prøver å henge med, men hver gang jeg kikker her inne har det kommet minst 10 nye siderHar så gjerne lyst til å skravle med, men det skjer alltid noe her så jeg ikke kan sitte så lenge av gangen på nett, hvordan får dere tid? Er det lettere å følge med og svare kjapt på pc?
Jeg klarte det ikke. Hvordan går det hos degPrøver å unngå det jeg og idag![]()
vi prøvde på sittedelen på vognen vår og det ble seriøst hull med en gang, så da kjøpte jeg ett med ugler til NSå enig
Er her jegDa er tempoet i gang eller?
Jeg et iallfall klar :-D
400-500 kanskje?Hva er passelig sum å gi til avd tenker dere?
Jeg er raus, men vil ikke virke overdådig heller.
Tinkafu sine er jo søte til gutt.. men nå ser jeg at vi ikke har koket kaffe i dag så får lage glasuren i morgen. Ooops... ånnei..vi prøvde på sittedelen på vognen vår og det ble seriøst hull med en gang, så da kjøpte jeg ett med ugler til Nmen nå er jeg usikker på hva jeg vil ha til lillebror
![]()
Kose degNå damer, skal jeg fokusere på maten og mannen min.
Skravles i morgen :
Det er egentlig teksten jeg har mest problem med. Når jeg skriver noe, så svarer de en stund etterpå, og da er min tekst vekk allerede!Du kan jo lagre dine egne snap![]()