Juni - skravletråden

Nå damer, skal jeg fokusere på maten og mannen min:).
Skravles i morgen :

Hehe jammen jeg er på jobb på formiddagen, og unngår å sitte på nett mest mulig mens guttungen er våken :p
Må bare få fart på fingrene heller :p
Ja kanskjr like kjekt. Er i permisjon så pleier å være inne når minsta sover og hun andre er i bhg ;)

Hvordan klarer dere å skravle så mye? Jeg prøver å henge med, men hver gang jeg kikker her inne har det kommet minst 10 nye sider :eek: Har så gjerne lyst til å skravle med, men det skjer alltid noe her så jeg ikke kan sitte så lenge av gangen på nett, hvordan får dere tid? Er det lettere å følge med og svare kjapt på pc?
App er lettest synes jeg. Er det lavt tempo, følger jeg varslene. Er det høyt tempo leser jeg meg opp på ale nye sider. Og svarer de jeg vil:)

vi prøvde på sittedelen på vognen vår og det ble seriøst hull med en gang, så da kjøpte jeg ett med ugler til N :) men nå er jeg usikker på hva jeg vil ha til lillebror :p

nei nå er øyne tunge så da får jeg få i meg noen knekkebrød med syltetøy også sette på alarm så jeg kan sjekke N. satser på at det ikke er noe bare at hun har normal hodepine :) god natt sove godt :)

sove godt bentleif snuppa mi så snakkes vi i morgen :D <3

vi prøvde på sittedelen på vognen vår og det ble seriøst hull med en gang, så da kjøpte jeg ett med ugler til N :) men nå er jeg usikker på hva jeg vil ha til lillebror :p
Tinkafu sine er jo søte til gutt.. men nå ser jeg at vi ikke har koket kaffe i dag så får lage glasuren i morgen. Ooops... ånnei.. :D da får jeg ta kvelden. God natt :)

Du kan jo lagre dine egne snap :)
Det er egentlig teksten jeg har mest problem med. Når jeg skriver noe, så svarer de en stund etterpå, og da er min tekst vekk allerede!
Synes den kunna vært igjen da. Så man kan huske på hva man snakket om :P

Back
Topp