Juni - skravletråden

Ja øving gjør vel mester ;) Må bare gjøre det til vane å sjekke her hver gang jeg er på forumet :)
Blir fort innlegg av det... kan øve deg når tempoet ikke er på det verste

Hadde vi enda vist det ;) er bare veldig flink til å skravle noen ganger :D
Ja det skal være sikkert og visst! :p Hadde jeg bare snakket like fort her som i virkeligheten hadde det ikke vært noe problem :p

Blir fort innlegg av det... kan øve deg når tempoet ikke er på det verste
Ja er det noe spesiell tid på dagen eller i uken der det går roligere?

Litt sånn i middagstid ;) ellers varierer det veldig. Pleier å være helt ok tempo på formiddagen
Hehe jammen jeg er på jobb på formiddagen, og unngår å sitte på nett mest mulig mens guttungen er våken :p
Må bare få fart på fingrene heller :p

skjønner ikke hvorfor emmaljunga lager det insektnettet så teit :p men nå elsker jeg ting med motiv så blir nok tinkafu sitt :D
sitter å ser nå og klarer ikke bestemme meg for hvilket da x)

Ja stemmer. Husker du har fortalt før.
Godt du får det.

Så deilig:):)
Veldig betryggende for både meg og spesielt mannen :)
Han ble plutselig sittende alene med en baby på 20 min sist :(

Hehe jammen jeg er på jobb på formiddagen, og unngår å sitte på nett mest mulig mens guttungen er våken :p
Må bare få fart på fingrene heller :p
Det gjør de fleste, derav at tempo er høyest når ungene er i seng :-)

Hihi... men var jo litt morsom reklame tross mye kritikk fra mange... vi får bare se på det slik at hun neppe har gått gravid ;)
Hehe. Ja, noe skal man alltid få refs for tenker jeg:p så egentlig ikke noe gærnt med det bildet :p

Kjenner en sommerforkjølelse komme snikende. Influensafølelse i kroppen. Ugg og bugg! Det har ikke denne mora tid til nå

Syns det er litt mye å gi vekk egentlig, men mulig de får den. De har ikke all verden med penger.

Han er 2år og 7mnd.
Ah. Snilt :) dog er jeg enig med at det er mye å gi vekk. Pengemessig

Stor gutt nå:)

Har funnet sengen jeg. Bekkenet er skikkelig dårlig og hatt kynnere som er skikkelig ubehagelige. Halsbrannen er ute av kontroll men håper allikevel på en grei natt:-)
Håper du får sove inatt❤️

Back
Topp