Blir fort innlegg av det... kan øve deg når tempoet ikke er på det versteJa øving gjør vel mesterMå bare gjøre det til vane å sjekke her hver gang jeg er på forumet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir fort innlegg av det... kan øve deg når tempoet ikke er på det versteJa øving gjør vel mesterMå bare gjøre det til vane å sjekke her hver gang jeg er på forumet
![]()
Ja det skal være sikkert og visst!Hadde vi enda vist deter bare veldig flink til å skravle noen ganger
![]()
Ja er det noe spesiell tid på dagen eller i uken der det går roligere?Blir fort innlegg av det... kan øve deg når tempoet ikke er på det verste
Du har vel vært på jobb til nå? :/Takk snuppavar på jobb igår også. Så utslitt etter allerede laaang uke
Grei vakt?Endelig hjemme av jobb![]()
Hatt en fin vakt?Endelig hjemme av jobb![]()
Litt sånn i middagstidJa er det noe spesiell tid på dagen eller i uken der det går roligere?
Nam nam

Hehe jammen jeg er på jobb på formiddagen, og unngår å sitte på nett mest mulig mens guttungen er våkenLitt sånn i middagstidellers varierer det veldig. Pleier å være helt ok tempo på formiddagen
satser på detDet er braHåper jenta di er bedre i morgen
Her har vi sauen på besøk
![]()
Veldig betryggende for både meg og spesielt mannenJa stemmer. Husker du har fortalt før.
Godt du får det.
Så deilig![]()
Det gjør de fleste, derav at tempo er høyest når ungene er i sengHehe jammen jeg er på jobb på formiddagen, og unngår å sitte på nett mest mulig mens guttungen er våken
Må bare få fart på fingrene heller![]()
Hehe. Ja, noe skal man alltid få refs for tenker jegHihi... men var jo litt morsom reklame tross mye kritikk fra mange... vi får bare se på det slik at hun neppe har gått gravid![]()
Ah. SniltSyns det er litt mye å gi vekk egentlig, men mulig de får den. De har ikke all verden med penger.
Han er 2år og 7mnd.
Håper du får sove inattHar funnet sengen jeg. Bekkenet er skikkelig dårlig og hatt kynnere som er skikkelig ubehagelige. Halsbrannen er ute av kontroll men håper allikevel på en grei natt![]()
huff ja.Veldig betryggende for både meg og spesielt mannen
Han ble plutselig sittende alene med en baby på 20 min sist![]()
Nei.. det tok oss lang tid å ønske oss flere barn, siden det ble sånn sisthuff ja.
Kan ikke ha vært lett for noen
Hørtes avslappende utSitte å se på solnedgang i sofaen. Deilig