Random quote.hehe det gjør vi.
Er du sterk?![]()
Her er det jeg fant, syns det var så koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Random quote.hehe det gjør vi.
Er du sterk?![]()
Spennende!Lakseoppdrett. Jobbet lenge med det
Strikker litt og baker jeg også.Har du andre hobbyer da?![]()
Nei ikke spesielt sterkhehe det gjør vi.
Er du sterk?![]()
Jeg gjør det med tanke på at han ikke kan bo hvor som helstGlad vi har jobber hvor vi kan bo nærmest der vi vil![]()
Tja div ting, en god blanding av altJa hva liker du?
Hva strikker du?Strikker litt og baker jeg også.
Huff ja, hun føler vel også at hun har hvert hjemme lenge nok ogsåHåper hun ikke blir verre igjen, da spøker det for bhg på mandag...
Det kan jeg skjønne.Er det, men var rart å plutselig flytte ved der vi hadde pleid å være hver sommer da![]()
Har ikke lest det... så vet ikke..Spennende!
Hva sier han om det som stod i VG ang laks og barn, gravide og ammende?
Div. til barnaHva strikker du?
Haha noen ganger kommer det jo godt medHurra for fotball ;-)
Hvorfor så mangeJa, og enda har vi måttet feire i tre omganger med familie. En feiring med mamma, en med svigerfar og familien og en med svigermor og mannen. Og storebror har hatt barneselskap. Nå er det bare frøkna sitt barneselskap igjen.
Heldigvis ;-)
Det skjønner jeg godt, men skulle ikke de nærmere dere da?Det kan jeg skjønne.
Mine foreldre skal selge der jeg er oppvokst nå,merker det er rart
Som?Div. til barna
Se der ja. Tusen takkRandom quote.
Her er det jeg fant, syns det var så koselig
![]()
Ja, når det er så kaldt og hun vil ut i shorts...
Nei, det skal de dessverre ikke:/ Skal bo i samme by de.Det skjønner jeg godt, men skulle ikke de nærmere dere da?![]()
Sånn jaHos oss blir det enten veldig varmt eller veldig kaldt. Vi har omtrent ikke veggplass til å henge opp noe. Hadde fått bedre på plass på kjøkkenet om vinduene var borte![]()
Hehe, ja det må man haDet blir hun sikkert glad for. Mi fikk velge selv, det ble selfølgelig frost