Jeg får ta henne med meg på shopping en gangDe er veldig mørkemed rullegardiner så tror jeg ikke det blir noe problem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ta henne med meg på shopping en gangDe er veldig mørkemed rullegardiner så tror jeg ikke det blir noe problem
Lakseoppdrett. Jobbet lenge med detHva jobber han med?
Kan sende litt hitklarer ikke stoppe:O
hehe det gjør vi.Det passer jo i grunnen bra ;-)
Da slipper vi å sloss![]()
Nei blir ikke det..Jada , blir i alle fall ikke like mye tid lenger.
Kaker ?
Ja hva liker du?Kan sende litt hit![]()
Hun blir sikkert kjempe fornøyd.. er kommet mye fine lystette gardiner til barn nåJeg får ta henne med meg på shopping en gang![]()
Så gøy. Liker det selvNei blir ikke det..
Ja kaker![]()
Det hadde det virkelig! Eller prøvd å lure i han hvitløkNei men det hadde jo vært verdt et forsøk![]()
Hvorfor om jeg kan spørre? Skjønner at ikke alle er like glade i vinduene sine som meg altsåVi hadde nok fjernet om vi fikk sjangs
Å?Det verste er det å få 4 åringen til å skjønne at det ikke er sommer selv om det ser sånn ut.. nå når vi har brukt 3 uker på å få henne til å ta av seg ullklær liksom.
Har du andre hobbyer da?Så gøy. Liker det selv
Ja, vi kan gjøre det når hun blir storesøster tenker jeg, sånn t det blir litt fokus på henne ogsåHun blir sikkert kjempe fornøyd.. er kommet mye fine lystette gardiner til barn nå
Håper hun ikke blir verre igjen, da spøker det for bhg på mandag...Skjønner detstakkars!
![]()
Hurra for fotball ;-)Var klar også kom mannen hjem men nå ser han på fotball![]()
Hos oss blir det enten veldig varmt eller veldig kaldt. Vi har omtrent ikke veggplass til å henge opp noe. Hadde fått bedre på plass på kjøkkenet om vinduene var borteHvorfor om jeg kan spørre? Skjønner at ikke alle er like glade i vinduene sine som meg altså
De nye moderne vinduene har veldig godt solfilter så solskjermingen blir faktisk bare en bonus![]()
Er det, men var rart å plutselig flytte ved der vi hadde pleid å være hver sommer daokei kjekt med tradisjoner.
Ja, og enda har vi måttet feire i tre omganger med familie. En feiring med mamma, en med svigerfar og familien og en med svigermor og mannen. Og storebror har hatt barneselskap. Nå er det bare frøkna sitt barneselskap igjen.Smart å slå sammen. Gjør nok sikkert det på sikt her også.
Glad vi har jobber hvor vi kan bo nærmest der vi vilKunne også tenkt meg å prøve det. Men pga mannens jobb må vi bo langs kysten her
Det blir hun sikkert glad for. Mi fikk velge selv, det ble selfølgelig frostJa, vi kan gjøre det når hun blir storesøster tenker jeg, sånn t det blir litt fokus på henne også![]()