Juni - skravletråden

Vi hadde nok fjernet om vi fikk sjangs
Hvorfor om jeg kan spørre? Skjønner at ikke alle er like glade i vinduene sine som meg altså ;)
De nye moderne vinduene har veldig godt solfilter så solskjermingen blir faktisk bare en bonus:)

Det verste er det å få 4 åringen til å skjønne at det ikke er sommer selv om det ser sånn ut.. nå når vi har brukt 3 uker på å få henne til å ta av seg ullklær liksom.
Å? :p

Hun blir sikkert kjempe fornøyd.. er kommet mye fine lystette gardiner til barn nå
Ja, vi kan gjøre det når hun blir storesøster tenker jeg, sånn t det blir litt fokus på henne også :)

Hvorfor om jeg kan spørre? Skjønner at ikke alle er like glade i vinduene sine som meg altså ;)
De nye moderne vinduene har veldig godt solfilter så solskjermingen blir faktisk bare en bonus:)
Hos oss blir det enten veldig varmt eller veldig kaldt. Vi har omtrent ikke veggplass til å henge opp noe. Hadde fått bedre på plass på kjøkkenet om vinduene var borte :)

Smart å slå sammen. Gjør nok sikkert det på sikt her også.
Ja, og enda har vi måttet feire i tre omganger med familie. En feiring med mamma, en med svigerfar og familien og en med svigermor og mannen. Og storebror har hatt barneselskap. Nå er det bare frøkna sitt barneselskap igjen.
Heldigvis ;-)

Back
Topp