Skulle kjøpt noe sånn søtt jeg også, men jeg tør ikke bytte ut de sorte. Redd for at det ikke blir mørkt nokKjøpte med søte rosa ugler jeg... har ikke rullegardiner, men vurderer å kjøpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle kjøpt noe sånn søtt jeg også, men jeg tør ikke bytte ut de sorte. Redd for at det ikke blir mørkt nokKjøpte med søte rosa ugler jeg... har ikke rullegardiner, men vurderer å kjøpe
Tja...
Jeg elsker lakris, mintsjokolade, surt, salt, potetgull osv.
Stort sett alt![]()
Da satser vi på pent nå, for du har perm enda?Har bestandig jobbet fult på sommeren
Elektrisk grill kommer ikke hit ihvertfall! Griller helst med kull men gass går ogsåVi har jo for det første ikke blokker overalt, vi bor i en enebolig på landet, så en stor grill på veranden er å regne som obligatorisk
Vi har gassgrill, og stortrives med det. Jeg vet tanta mi i blokk har elektrisk, det var visst bare det som var lov der.
Liker å bake også men stopper litt opp etter man får ungerAndre hobbyer nå da?
Jeg elsker detVi og har mange vinduer..
Haha, ja jeg ga meg 00.50Du altså, ditt nattdyr
Er vel desverre tiden for pollen nå.![]()
Hehe, regner med du var søt daHaha, ja jeg ga meg 00.50![]()
Da ble det for mørkt selv med hodelykt![]()
Og da kom samboer hjem.fra sommerfest med jobben og![]()
De er veldig mørkeSkulle kjøpt noe sånn søtt jeg også, men jeg tør ikke bytte ut de sorte. Redd for at det ikke blir mørkt nok![]()
Skjønner detJa hun var ikke særlig høy i hatten :-(
Mhm da trenger du litt ekstraJeg har vel gått ca.... 5 mnd, 1 uke og 5 dager med for lite søvn....![]()
Nei heldigvis ikke. Det er neste helg vi har barneselskap. Vi har feiret med familie allerede. Storebror ble 7 i april, så vi har slått sammen feiringene i år.Huff da. Stakkars.
Selskap i morgen ?
Liker å bake også men stopper litt opp etter man får ungerføler jeg gjør ingenting ..
Hva jobber han med?Kunne også tenkt meg å prøve det. Men pga mannens jobb må vi bo langs kysten her
Var klar også kom mannen hjem men nå ser han på fotballDa er tempoet i gang eller?
Jeg et iallfall klar :-D
Det verste er det å få 4 åringen til å skjønne at det ikke er sommer selv om det ser sånn ut.. nå når vi har brukt 3 uker på å få henne til å ta av seg ullklær liksom.Vet hva du mener.![]()
Smart å slå sammen. Gjør nok sikkert det på sikt her også.Nei heldigvis ikke. Det er neste helg vi har barneselskap. Vi har feiret med familie allerede. Storebror ble 7 i april, så vi har slått sammen feiringene i år.
Vi hadde nok fjernet om vi fikk sjangsJeg elsker det
Vi satte inn ett ekstra nå når vi renoverte huset![]()
Det passer jo i grunnen bra ;-)Det meste går ned her også i grunn,men akkurat lakris liker jeg ikke da
Ja, for sent å angre seg nåVar jo liksom en grunn til at han gjorde det i utgangspunktet![]()