Ja. Kjøpte til minstefrøkena på torsdag. Så nå sover hun litt lengre på morgenenFornøyd med dagen, og enda bedre å vite at alt kostet 40 % mindre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Kjøpte til minstefrøkena på torsdag. Så nå sover hun litt lengre på morgenenFornøyd med dagen, og enda bedre å vite at alt kostet 40 % mindre![]()
Ja vi har hatt en fin dag. Frøkna våknet opp uten feber (37.6) så vi tok oss en tur på stoppested verden, en festival for barn som er her i området.hatt en fin dag?
Montert nå?Veldig. Har 3 store vinduer på stuen hvor sola står på fra den står opp til klokka er over 18 på kvelden..
Hva liker du best?spiser meg kvalm på snop ja. kjøper alt for MASSE
Ja det er santJeg har hybrid kamera og speilreflekskamera. Men små kamera er lettere å ta med![]()
Er vel greit tempo her nåDa er tempoet i gang eller?
Jeg et iallfall klar :-D
Ja det var det :-DDet var sikkert storstas for både stort og smått![]()
PølserSå deiligHva grilla dere
?
Hihi... mangler bare litt fantomspark nå daKlarer visst ikke det jeg.
Ser gravid ut her jeg sitter, oppblåst haha
Jeg hadde et jeg var veldig fornøyd med.. Men det ble ødelagt lenge og da sluttet min interesse. Vmange år sidenJa det er sant
Ja vi har hatt en fin dag. Frøkna våknet opp uten feber (37.6) så vi tok oss en tur på stoppested verden, en festival for barn som er her i området.
Men hun la seg med 38.6 i temp igjen, så nå er jeg usikker på hvordan morgendagen blir. Hun har bursdag K morgen også...
Jeg hadde et jeg var veldig fornøyd med.. Men det ble ødelagt lenge og da sluttet min interesse. Vmange år sidenJa det er sant
Ja..Da er vi 2![]()
JuppSnap er lett å bruke![]()
Sjokolade og surt hihiHva liker du best?
JaKjølig da ja![]()
Så kjedligJeg hadde et jeg var veldig fornøyd med.. Men det ble ødelagt lenge og da sluttet min interesse. Vmange år siden
Jeg og sender mye derJupp![]()
Ja jeg begynte 23.30Er vel greit tempo her nå
Fikk du beiset i går?
Håper frøkena di er frisk til i morgen nå da.Ja det var det :-D