har ikke helt kontroll der neiVanskelig å stoppe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har ikke helt kontroll der neiVanskelig å stoppe![]()
hatt en fin dag?Så bra :-D
Haha, sliter du?klarer ikke stoppe:O
Så bra. Her trives også frøkena godt. Blir rart nå som det bare er 1 år igjen til hun begynner på førskolenJa nettop det.
Må finne på noe i alle fall.
De er helt fantastiske
Ja nå var eldste i sengKoselig å se deg![]()
spiser meg kvalm på snop ja. kjøper alt for MASSEHaha, sliter du?![]()
Det var sikkert storstas for både stort og småttVi har vært på noe som heter stoppested verden i dag. En festival for barn. Men masse moro for både barn og voksne å se på :-D
Hehe, greit å huske sånt til neste gangNei det ble elven. Også var det en bru... og den måtte jo hoppes fra da.. note to self: trekk opp beina når du tar bomba...
Shoppet noe fint noe?
Så bra. Her trives også frøkena godt. Blir rart nå som det bare er 1 år igjen til hun begynner på førskolen![]()
Mobilen er alltid med. Er greit å bruke små kamera men er forskjell på hvor gode de erVet ikke haha.
Vi har flere.
Alle er canon, ene kan under vann.
Ellers bruker mobilen mye
Samme her... men legger det fra meg og spiser senere, før jeg blir kvalmspiser meg kvalm på snop ja. kjøper alt for MASSE
Fornøyd med dagen, og enda bedre å vite at alt kostet 40 % mindreDet hørtest bra ut.
Ca 10 men vind..Hvor kaldt?
Tror ikke vi har de aller beste.Mobilen er alltid med. Er greit å bruke små kamera men er forskjell på hvor gode de er![]()
Kjølig da jaCa 10 men vind..
Veldig. Har 3 store vinduer på stuen hvor sola står på fra den står opp til klokka er over 18 på kvelden..Kjekt å ha![]()
Heldigvis kjøpte han sorteHaha, ja det gjør det jo kanskje![]()
Klarer visst ikke det jeg.Samme her... men legger det fra meg og spiser senere, før jeg blir kvalm![]()
Jeg har hybrid kamera og speilreflekskamera. Men små kamera er lettere å ta medTror ikke vi har de aller beste.
Svigerfar derimot, men han bruker det ufasttelig mye
Da er vi 2Satser på en knall fin sensommer![]()