Ja så absoluttKniiis, ja det var flaks![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja så absoluttKniiis, ja det var flaks![]()
God kveld iallefallGod sommerkveld![]()
Vi drar i morra tidlig. Mamma kjører.Usj, det var lenge!
Kjører dere på natta?
Slappe av eller hjelpe mannen, litt usikker endaHva gjør dere i kveld ?![]()
Kanskje littLettere om du gjør det siden jeg må til øyelege pga litt rare øyne![]()
Hehe og ingen blå lepper?For kaldt for meg
Aner ikke grader men barna badet ihvertfall![]()
Alt for mye.Fikk handlet masse da?![]()
Ja, da blir det vel god blanding.Vel man får om alt er uproblematisk og man vil selv, men ikke anbefalt om det er div greier.
Ja må være spesielt å være i Abu dahbi under ramadan. Kun hvert i egypt og der var det veldig fint, men der var det en del som røyket, drakk og spiste mens andre fasteti Alexandria er det også en god andel kriste
Ja ♡ de er herlige.Det skjønner jeg, for det var virkelig to sjarmtroll![]()
Jeg ogsåElsker hvitløk!!![]()
Godt ellers hadde jeg syntes synd på mannen dinJada, og er mer enn fornøyd med det![]()
Skal prøve å minne deg på det ogsåKanskje littjeg skal prøve å huske det
![]()
Hehe kanskje hun hadde sovet bedre![]()
Ja, og veldig greit for blir litt irritert på overvåking for å passe på at folk faster, blir ikke mer muslimsk av det ihvertfall!Ja, da blir det vel god blanding.
Han snakket om hellig politi og helikopter som passet på stuen ingen jobber og sånn. Han ville jo hjem til meg og MJ så han syns jo det var kjedelig å "vente" så mye![]()
Hun sa det selv også da jeg spurte om hun følte seg dårligere igjen. Så hun kjente det non selvSkjønt dette. Utrolig kjedelig å få feber da![]()
Høres fint ut jaSkal prøve å minne deg på det også![]()
Jeg også!Jeg også![]()
Og løk![]()
Må nærmest ha det til hvert måltid![]()
Nei, ikke sant...Ja, og veldig greit for blir litt irritert på overvåking for å passe på at folk faster, blir ikke mer muslimsk av det ihvertfall!
Kos med måtejeg sov dårlig på de centimetere med seng jeg fikk
![]()

Så herlig bilde
Hengekøye er kult!