Juni - skravletråden

Huff sliten! Hvert på jobb også gikk jeg til ei jeg kjenner som hadde snuppa og trengte hjelp med noe på Internett.
Når jeg endelig kom meg hjem var mannen hjemme(hadde akkurat kommet hjem) og var med to venner for å drikke litt kaffe før de skulle hjem.
Jeg måtte begynne på maten altfor sent og den står i ovnen må lage tilbehøret da!

Mannfolk som svarer på ting de ikke hører og nekter for det etterpå er så sykt irriterende! Nei jeg får ringe ei venninne eller noe å komme meg ut.

Barnas hus på Ullevål hadde ikke madrassen selv om det sto det, så da ble det bom tur og tillegg slo N munnen sin når hun datt idag :(

Så da ble det ikke noe ny seng idag... Får håpe de har madrassen inne på strømmen neste uke da ellers kan mannen fint sove uten sin madrass og snuppa få han sin ;)
Håper dere finner ny madrass:)

Idag skal mannen med et vennepar til Charlottenberg for å handle før ramadan.
Har prøvd å sende med handleliste men ikke lett det gitt :o
Prøver også å finne en ca plan for middager osv selvom bare mannen skal faste da
Hva kan han spise på Ramadan? Ingenting når sola er opp? Er han ok med at du og dattera ikke faster? :)

Hva kan han spise på Ramadan? Ingenting når sola er opp? Er han ok med at du og dattera ikke faster? :)
Snuppa får ikke faste, hun er altfor ung ;) jeg pleier å faste men kan ikke i år, altså vi følger hva som er anbefalt i islam og faste skal man gjøre på eget ønske, så kommer aldri til å forvente at snuppa faster selvom vi kommer til å håpe hun prøver når hun blir eldre. Og det er selvsagt helt greit, vi trenger jo ikke stå midt oppi han å spise de timene han faster ;)

Han følger tider i mekka så fra sola går opp der til sola går ned der blir det ikke noe mat eller drikke , når sola går ned spiser man akkurat som man vil ;)

Last edited:
Dagen er bedre nå, spesielt etter å ha sett lua til lillebror og :D også har vi bestemt at bestiller madrassen på nettet om den ikke er i butikk :) tenkte å spørre om de kan holde den av til mandag etterpå. Flaks det er salg når vi skal ha det og :)

Hun er veldig preget av fallet og gråter masse :( hun driver å nesten sovner for andre gang. Hun kan få sove 10-15 min så kanskje det blir litt bedre :)

Madrass til juniorseng :)

Lua ble så fin :D gleder meg til å kle han opp i de klærne :D ❤️
Hehe :) Ja begynner å bli bra nå ;) Nå er det sokkene som står for tur ;)

Uff, mulig hjernerystelse eller? Håper hun blir bedre i løpet av kvelden:)

Nå blir lillebror søt :)

Jeg lurer nesten på om mamma er litt sjalu :(
Hun har alltid strikket til barna, og vi har alltid vært veldig takknemlige.
For en 3-4 måneder siden klarte jeg endelig å knekke denne strikke-koden, og har strikket siden det.
I går når jeg var hos mamma sa hun "så da trenger ikke jeg å strikke til dem lenger, da"....
Har virkelig ikke lyst til at hun skal føle det slik
Uff da, trist om hun synes det er sårt:(
Men hun kan jo fortsatt strikke allikevel?

Lykke til med det:)
Risikofaktorer vil man jo bli kvitt:)
Ja, de man kan.
Arven, biologien, får man ikke gjort noe med. Livsstil og magefett, aktivitetsnivå og div annet derimot

Back
Topp