Babyjogger city mini gt

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen med denne som har erfaringer å komme med??
Etter å ha trålet nett etter erfaringer med babyzen yoyo har jeg nå blitt sikker på at denne trilla ikke tilfredsstiller det jeg ønsker på tur med frøken på 7 mnd. Blitt rådet til babyjogger city mini gt, og synes selv dette virker som en god "ferievogn"

Ingen??

Har den enklere versjonen som butikkvogn, babyjogger city mini. Kjempegod ekstravogn, liten og nett, ufattelig enkel å slå sammen, lett og manøvrere etc. Eneste negative er at sportsdelen vender fra meg, så jeg kan ikke bruke den til vanlig. :)

Vi har denne vognen og har hatt den i 2 år. Kjøpte den til datteren min den første sommeren (hun er født i desember 2013) og vi bruker den enda.

Den hat vært med til Danmark, på cruise i middelhavet og til syden. Helt fantastisk. Det er den beste vognen jeg har hatt :)

Skulle jeg satt fingeren på noe må det være at du ikle kan ta opp føttene, men det har aldri vært noe reelt problem da hun krøller føttene når hun sovner.

Plass til mye under vognen, og tar veldig liten plass i bilen.
Jeg hadde garantert kjøpt den igjen, og skal jeg ha tvillingvogn en gang o fremtiden skal jeg helt klart ha samme type :)

Har den enklere versjonen som butikkvogn, babyjogger city mini. Kjempegod ekstravogn, liten og nett, ufattelig enkel å slå sammen, lett og manøvrere etc. Eneste negative er at sportsdelen vender fra meg, så jeg kan ikke bruke den til vanlig. :)

Nei er jo det med at den et vendt fra meg som jeg ser som negativt også.. Men er jo snakk om som ekstravogn i bilen samt å ha med til Danmark i sommer :)

Det tror jeg den vil være perfekt til. :)

Satser på det! Hun er jo 6 mnd nå så det er jo naturlig at hun blir sittende mer og mer fra meg også! ;) føler denne vogna blir mer "fullverdig" vogn i forhold til ei trille. Vi reiser bl.a inn til mine foreldre og da tar Simo vogna HELE bagasjerommet, så greit å kunne ha med noe annet også ;) den vogna kan hun jo sove ut i?!

Etter å ha trålet nett etter erfaringer med babyzen yoyo har jeg nå blitt sikker på at denne trilla ikke tilfredsstiller det jeg ønsker på tur med frøken på 7 mnd. Blitt rådet til babyjogger city mini gt, og synes selv dette virker som en god "ferievogn"
Britax B agile skal være super bra vogn som tar liten plass, er god å sove i samt at den er enkel å slå sammen:)

Satser på det! Hun er jo 6 mnd nå så det er jo naturlig at hun blir sittende mer og mer fra meg også! ;) føler denne vogna blir mer "fullverdig" vogn i forhold til ei trille. Vi reiser bl.a inn til mine foreldre og da tar Simo vogna HELE bagasjerommet, så greit å kunne ha med noe annet også ;) den vogna kan hun jo sove ut i?!
Ja, er hun så stor så tror jeg ikke jeg hadde vært i tvil. Min er bare 3mnd, og har mer enn nok med å se på meg foreløpig. :P

Har babyjogger city mini, og kunne virkelig ikke vært foruten. Den ligger i bilen hele tiden, slik jeg har den tilgjengelig til shoppingturer, når han skal sove når vi ikke er hjemme, og andre korte turer.
Elsker at den tar liten plass, er lett å legge sammen, er romslig, tåler høy vekt, god plass til bagasje under og er lett å trille. Da barna var mindre, brukte jeg den om hverandre til de uten noe mer arbeid enn å bytte ut maxi cosi adapterne med håndbøylen og omvendt [emoji4]

Har nettopp bestilt meg den.. så kan ikke helt si hvordan den er enda. Men de skryter mye av den

Vi har nettopp fått den i hus.
Første vogn vi har er en emmaljunga city cross.

En ting å si... Jeg elsker babyjogger city gt mini:D brukte den idag på senteret. Herlig vogn! Lett, tok liten plass i bilen. Jenta på 11 mnd elska den. Den kan legges helt flat i ryggen. Og svingbar forhjul men kan settes fast. Go for it ;) jeg er stooorfornøyd :)

Den er vendt fra meg, men jeg har en ekstremt nyskjerrig jente, så hun likte den godt. Og vi har den med tre gode gummihjul. God trillekomfort :)

Back
Topp