God ettermiddag og gratulerer med dagenGod morgenrolig start på morgenen idag
vi har vært oppe siden 6:30.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddag og gratulerer med dagenGod morgenrolig start på morgenen idag
vi har vært oppe siden 6:30.
Jeg vant bilstol og det tok vel en tre uker før de selv tok kontakt med meg etter jeg hadde sendt mail til TamaraHvordan er det når man vinner på topp hundre? Får man noe tilbakesvar på mail etter man har sendt inn informasjon eller blir premien bare sendt ut og eventuelt hvor lang tid tar det før den kommer fram?
Så koseligFamilie besøk![]()
Der venninna mi flytterAhjeg bor i Bergen xD
Å så herligBrukte den på senteret idag.
En ting å si.
Jeg elsker vogna! Og jenta har bare sitti å flirt og kosa seg i den idag![]()
Random qouteMannfolk som svarer på ting de ikke hører og nekter for det etterpå er så sykt irriterende! Nei jeg får ringe ei venninne eller noe å komme meg ut.
Barnas hus på Ullevål hadde ikke madrassen selv om det sto det, så da ble det bom tur og tillegg slo N munnen sin når hun datt idag![]()
Så da ble det ikke noe ny seng idag... Får håpe de har madrassen inne på strømmen neste uke da ellers kan mannen fint sove uten sin madrass og snuppa få han sin![]()

Jeg vant bilstol og det tok vel en tre uker før de selv tok kontakt med meg etter jeg hadde sendt mail til Tamara![]()
Hun blir større og større i allefallNei det er nok vanskelig å vite. Får bare se om hun blir større og større![]()
Men det er vel greit.Jeg jobber på kiwi for øyeblikket![]()
Det er vannvittig herlig i denne varmen.Kos deg masseHøres deilig ut å bade i bassenget
Ha en strålende lørdag du også
![]()
Jeg kunne liksom snu vogna mellom trange butikkhyller og den er så lett at jeg merka ikke at jeg trilla vogn og ungeÅ så herligNå tror jeg at jeg vurderer denne litt
Selv om jenta snart er 4
men da kan lillebror arve den etterhvert
Så bra hun kosa seg i den
Da har du gjort et kupp!
Når flytter dere?Okei, takk for detHåper det eventuelt kommer før vi skal flytte da ellers blir det vel litt prakk "/
Hvilket bilde?Men det er vel greit.var du som poset bilde da?
![]()
Dro til byen i striregner i 11 tiden. Og kom hjem nettopp.Vi koser oss vettuDere da?
Gratiss med ny vogn. Hvilken?Dro til byen i striregner i 11 tiden. Og kom hjem nettopp.kooosa oss på senteret med ny vogn som jenta vår elska å sitte i
nå skal jeg straks kjøre på jobb
![]()
Du.. Jeg hadde det samme med mamma. Når jeg begynte å strikke mer enn bare grytekluter. Vi har fått til en slags ordning med at jeg er sjeleglad når hun strikker bukser til Linnea mi. For det hater jeg å strikke og hun elsker. Og hun strikker også lester. Så tar jeg gensre og mer avanserte mønster. Bare å ønsk deg strikk hos henne og. Så hun ikke føler at nå er det ikke vits mer.Jeg lurer nesten på om mamma er litt sjalu
Hun har alltid strikket til barna, og vi har alltid vært veldig takknemlige.
For en 3-4 måneder siden klarte jeg endelig å knekke denne strikke-koden, og har strikket siden det.
I går når jeg var hos mamma sa hun "så da trenger ikke jeg å strikke til dem lenger, da"....
Har virkelig ikke lyst til at hun skal føle det slik
Jeg lurer nesten på om mamma er litt sjalu
Hun har alltid strikket til barna, og vi har alltid vært veldig takknemlige.
For en 3-4 måneder siden klarte jeg endelig å knekke denne strikke-koden, og har strikket siden det.
I går når jeg var hos mamma sa hun "så da trenger ikke jeg å strikke til dem lenger, da"....
Har virkelig ikke lyst til at hun skal føle det slik