Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braSer jo bra ut med sånn under 200 innlegg igjen
Og da er 2 av 3 dager i boks i så fall
Huff du skal jo ikke presse deg så hardt heller selvom jeg vet hvor vanskelig det er med bekkenløsning!Ja, de ble litt redd når jeg plutselig lå på sofaen å lat som jeg ikke gråt på torsdag![]()
Det skjønner jeg at du vil midt på nattaSikkert, i dag har jeg bare rett og slett vært opptatt det meste av dagen, og i morgen vet jeg ærlig talt ikke hvordan dagen blir, men satser på en mer skravlete kveld. Nå vil jeg bare sove
Har så mye på hjertet uansettDa er det greit å skravle oppimot 100 om dagen ja![]()
Jeg vil jo så mye, det er det som er problemetHuff du skal jo ikke presse deg så hardt heller selvom jeg vet hvor vanskelig det er med bekkenløsning!
Ja men du må kjenne på hva du kan gjøre nå også!Jeg vil jo så mye, det er det som er problemet![]()
Regnet fra? Har du starttall, eller mine fra en time senere?896 innlegg så langt i dag
Godt gjort en rolig fredagskveld.Dere klarte helt fint i går, med 6174 innlegg![]()
Ja, du også !Ja men du må kjenne på hva du kan gjøre nå også!
Godt å være innaforDere klarte helt fint i går, med 6174 innlegg![]()
Godt å høreDere klarte helt fint i går, med 6174 innlegg![]()