Hehe, du sier noe derNei det er det så absolutt ikke... spesielt når bannordene begynner å komme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, du sier noe derNei det er det så absolutt ikke... spesielt når bannordene begynner å komme![]()
Vi må vel være i mål nå?Etter leggetid hovedtrykket ja
Haha tror de magen er i veien?Jeg er for gravid fikk jeg beskjed om![]()
Ser sånn ut med ca 100 innlegg over.Vi må vel være i mål nå?
Så bra. Da kan jeg legge meg med god samvittighetSer sånn ut med ca 100 innlegg over.![]()
Jeg også endelig!!Så bra. Da kan jeg legge meg med god samvittighet
JaHaha tror de magen er i veien?![]()
Hurra hurra hurraSer sånn ut med ca 100 innlegg over.![]()
For meg er det ekstremt mye!Ikke som de gode gamle traverne men mye for meg.)
Søte de er daJavar vel bekkenet de var mest redd for
Mhm endelig klarer vi mål igjen!Hurra hurra hurra![]()
Kommer sterkere tilbake imorgen da eller?Vi (dere) er gode![]()
En dag igjen. Dette skal vi klare. (Ble skam-avsluntning på meg i kvedl da)
Jeg ligger mellom 20 og 100 om dagen så jeg har doblet og sikkert vel så det nåFor meg er det ekstremt mye!som skriver 15-20 om dagen
![]()
Gøy å klare det altsåVi (dere) er gode![]()
En dag igjen. Dette skal vi klare. (Ble skam-avsluntning på meg i kvedl da)
Ja, de ble litt redd når jeg plutselig lå på sofaen å lat som jeg ikke gråt på torsdagSøte de er da![]()
Tror jeg har skravlet litt mer enn vanlig idag jeg ogsåJeg ligger mellom 20 og 100 om dagen så jeg har doblet og sikkert vel så det nå![]()
Jeg har alltid et mål å holde meg på topp 10Tror jeg har skravlet litt mer enn vanlig idag jeg ogsåhar ikke noen planer om å bli på top 10, men godt å skravle opp seg litt på lista i starten og heller prøve å holde seg stabil resten av måneden
![]()
Da er det greit å skravle oppimot 100 om dagen jaJeg har alltid et mål å holde meg på topp 10![]()
Kommer sterkere tilbake imorgen da eller?![]()