det er sant det, men såpass skal vi klareDet var det jeg tenkte på... lørdag er jo ikke den dagen med mest aktivitet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er sant det, men såpass skal vi klareDet var det jeg tenkte på... lørdag er jo ikke den dagen med mest aktivitet
Så bratenker dette går finfint jeg
Bah, jeg vil få opp møblene på verandaen snartNeste helg?![]()
Høres jo bra ut dette da :-DNei, 560 innlegg, og vi skriver for jøyeblikket 12-13 innelgg i minuttet og bør klare det finfint![]()
Jeg og har ting som skulle vært gjort.. Sitte ute i sommer?Bah, jeg vil få opp møblene på verandaen snart![]()
Neida beise kan hun gjøre imorgenDu skulle beisa det i går....
Ja er jo ikke så mange innlegg som skal til. Kan prøve å bidra litt innimellom, men usikker på hvor mye tid jeg har. Er for få timer i døgnetdet er sant det, men såpass skal vi klare
4500 som er kravet i morgen, sant?tenker dette går finfint jeg
Hvor lang tørketid er det da?Bah, jeg vil få opp møblene på verandaen snart![]()
Ja stemmer det4500 som er kravet i morgen, sant?
Det må vel gåJa stemmer det
Uff da, sånt bråk?!Da var jeg klar!
Er alene med begge ungene i kveld.
Og en J*#*#* bilalarm på verkstedet over gata driver og går med jevne mellomrom... Så måtte sjekke litt opp i det. Skjønte ikke med en gang hvor det kom fra. Så der gikk det en halvtime...
Burde gå lett som bare detDere er no bra flinke i juni synes jegom vi bare mangler rundt 1000 nå så burde vi klare det her eller?
![]()
Ja... vi må jo prøve... tror vi får til de 2 første så hadde vært morsomt å greie utfordringen.Det må vel gå
Venter i spenning på oppdateringSnart med, snart med. MEd å jage dere med tempo og det hele.
Bare regne sammen de siste detaljene på denne slankekrigen, så er jeg med.
Det kan det nokKan det stemme at vi mangler bare sånn litt over 800?
Absolutt. Gikk jo så dårlig forrige mnd...Ja... vi må jo prøve... tror vi får til de 2 første så hadde vært morsomt å greie utfordringen.
Keine problemosProblemet er selvsagt at det er fredagskveld.
Og klokka er allerede ti. To timer. 800 innlegg.
På en fredag. spent på tempoet... snart, snart en indikasjon
Da må vi jo greie denne.. sommerting høres jo nyttig ut nåAbsolutt. Gikk jo så dårlig forrige mnd...