Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, både jeg og mannen har mangeNoen som har og hvilke har du?![]()
Takk for svarJa, både jeg og mannen har mange
Clubmaster classic
Wayfarer classic
Wayfarer folding classic
Wayfarer oversize (?) husker ikke helt navnet, men dette er yndlingen min
Mannen har de samme og enda fler
Kjøper alltid i butikk. Mange falske RB solbriller på nett, så hvis du skal bestille er det greit å kjøpe fra en seriøs nettbutikk.Takk for svar![]()
Handler du i butikk eller på nett?
Jeg skjønner denKjøper alltid i butikk. Mange falske RB solbriller på nett, så hvis du skal bestille er det greit å kjøpe fra en seriøs nettbutikk.
Ja, er en del å velge mellomJeg skjønner den
Var å prøvde i butikk i dag, men var så mye jeg kunne velge mellom![]()
Folding wayfarer er min favoritt![]()
De var fiiineJeg har.
Tror de heter Jackie Ohh.
![]()
Det var det jeg også tenkteJa, er en del å velge mellomSå her har vi kjøpt en del, men de koster jo litt, så greit å velge et par man virkelig syns er kule
![]()
Folding wayfarer er min favoritt![]()
Vet dere om folding wayfarer finnes i flere farger?De har jeg også, samt et par pilot.
Jeg elsker dem.De var fiiine![]()
Vet dere om folding wayfarer finnes i flere farger?
Jeg vil ikke ha sorte briller.
Aha, da må jeg nok prøve de ogsåJa, de finnes i flere! Jeg har brune, tortoise eller noe sånt![]()
Aha, da må jeg nok prøve de også
Så fine ut på nett![]()
Må ta turen innom en brillebutikk til ukaDe originale wayfarerne passer ikke meg, glassene blir for skrå på en måte.
Men folding modellen er helt topp! Eneste minuset er at det kan bli små riper i glasset der stengene blir brettet inntil når de er sammenlagt. Men ellers er de supre. Du blir nok fornøyd![]()