Kommer innom etterpå å skravler
må bare skifte på sengen før vi legger oss. Kost oss hos oldeforeldrene til N idag. Ble overrasket med middag der og at de betaler sengen til N :O kjempe snilt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må du gjøre daMamma har foret meg med kylling, de to minste har blitt stille.
Sitter på terassen og nyter sommeren
Og hvordan tror du den funker med to katter i hus?Ja, jeg er veldig glad i min. Nå funker den nok enda bedre i huset etter vi moderniserte![]()
Hihi, jeg har stadig troen på detHaha hadde jeg bare husket hvor mange ganger du har sagt det![]()
Hvordan har vakten vært så langtTakk for det![]()
Så deiligHoho da fikk vi avkjølt oss litt i vannetble bare vassing men det var herlig
![]()
Ikke lett å være så liten i varmen.Å ja, det var bra det ikke var verre![]()
Ja :/ lynet er det, men ikke bråketTordner det nå?
Litt fasinerende synes jeg![]()
Ja, veldig godtjeg fikk 2 biter, tuppa spiste 5
hun har elsket vannmelon siden hun var 5 mnd
![]()
Bare for ham å begynne og øve!Ja, og det må han bli vant til også![]()
Det er himmelskDet er ekstra godt å legge seg da![]()
Så deilig MusemorMamma har foret meg med kylling, de to minste har blitt stille.
Sitter på terassen og nyter sommeren
Hoho så tropevarmen har ikke kommet opp til degBrr, rart for meg som sitter i ullgenser og forestille meg![]()
Så snille de er daKommer innom etterpå å skravlermå bare skifte på sengen før vi legger oss. Kost oss hos oldeforeldrene til N idag. Ble overrasket med middag der og at de betaler sengen til N :O kjempe snilt
![]()
Ja lille kunne egentlig ha bada naken, men gubben var så redd hu skulle bæsje i vannetNesten bedre enn å bade det da, kan gjøres uten ekstra skift, håndkle osv![]()
Til helgen skal årets første bad krysses av på listaHørtes forfriskende ut![]()
Stille og roligHvordan har vakten vært så langt?
Nei det er jaggu slitsomtIkke lett å være så liten i varmen.
Takk. Ikke kommet helt i gang med prøvingen da. Denne her tante rød har vært fraværende etter småen kom. Å han er 15 mnd...Ååh, det er jo enda bedre enn dyrepark!!!
Håper dere lykkes med det!