Blir sånn ofte.Dusjet så stresset jeg rundt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir sånn ofte.Dusjet så stresset jeg rundt
Ut i fra det bilde var det ikke rart at regnet kom nei.
Ååh, det er jo enda bedre enn dyrepark!!!Kanskjemen tviler på det. Hvis det går som jeg håper så har vi kanskje en liten en til på vei eller komt xD
Hadde 31 i skyggen for et par timer sidenGod fremdeles varm ettermiddaghvor varmt har du hatt det?
Så deilig daFikk gjort det![]()
Joda ikke noe gale. Ble bare vekket litt tidlig av storebroren i dag. Videre litt slått ut av varmenEr hun ikke i form?![]()
Litt, men mest dårlig matlyst og tiltakslyst til husarbeidSå kjedelig!
Håper den går litt opp igjen! Svimmel?![]()
Jeg også men lyden skrus først på ved første alarmHar mobilen som alarm
Fikk sol tilslutt. Men kjempe gmkald vind ogsåÅ jadet er en god grunn til å deppe litt
![]()
Helt santDet vil jeg tro![]()
Alltid godt med litt kulturforandring![]()
Ja, altså det ser langt fra ferdig ut her, med verktøy over alt og esker med ting som skal ut men vi kommer da ditSå herlig å være i mål med det meste![]()
Har prøvd å gi litt til mi.. Men ikke så popp endaJa, veldig godtjeg fikk 2 biter, tuppa spiste 5
hun har elsket vannmelon siden hun var 5 mnd
![]()
Så gøy med Vietnam og Kina daIngen problemer med varmen da vi bodde i verken Kina eller Vietnam jeg heller![]()
Kjenner til det derMer når jeg stresser da, og med en 4 åring som maser intenst blir det ofte verre da, ved løft osv
Jeg er ikke så redd ;pJada, hun bare later som![]()
Middag til helgen, pålegg og melkHva skulle du ha?![]()
Ja, jeg er veldig glad i min. Nå funker den nok enda bedre i huset etter vi moderniserteFunker den fint?
Har lyst på det...
Ukjent sikkertHar prøvd å gi litt til mi.. Men ikke så popp enda
Bodde i Vietnam i litt over 1 år, men det er jo jaggu 8 år siden nåSå gøy med Vietnam og Kina da. Var i Vietnam sommeren for 2 år siden
. Vil tilbake igjen
![]()
Stor kulturforskjell ihvertfallHelt sant. Og så spennende med Egypt da
. Må ha vært spennende å bo der
![]()