Ja, veldig godtVannmelon er godt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig godtVannmelon er godt !
Som regel, ja!He he er jeg det?
Så kjedelig!Hater når skjult nr ringer og idag var det jordmor! Blodverdien min har gått ned! Ikke akkurat det jeg ville høre! Og må levere urinprøve på mandag!
Jeppsi, det har jegDu og jobbhelg?![]()
Godt det da!Heldigvis noe som ikke skjer så ofte
Å jaHahamåtte tenke selv. Har ikke sol skal det stå
Så deiligOg det gjorde vi![]()
Mer når jeg stresser da, og med en 4 åring som maser intenst blir det ofte verre da, ved løft osvIkke bra![]()
Så herlig å være i mål med det mesteAlle store ting såmangler litt på platten ute, og sikringer. Også få på plass ting da. Målet er å flytte inn på soverommet i helgen
![]()
Jada, hun bare later somAkkurat passe streng![]()
Ja ikke sant!Buhuuu!!hørtes trist ut..
Hva skulle du ha?Da drar jeg på butikken en tur
Absolutt lov å bli litt frustrert jaDet er lov å bli litt gal når den lille ikke sover i varmen eller? Bortsett fra med puppen i munn daMor er utslitt, uttørket og utsultet...
Har mobilen som alarmGodt det da!
Hadde nesten ikke turt å hatt mobilen ved meg i senga om den plutselig skulle ringe pga jobb såpass tidlig![]()
Har skiftet på senga jeg ogsåSortere tøy etter N nåtatt halve stua og dør av varmen her
nå kan vi sitte i sofaen igjen
hadde ting som skulle gis til uff her så mannen er nede med det og vasker klær
blir rent sengetøy idag! Det er så godt
![]()
Det så litt mørkt ut
Ha en fantastisk turPasserer Vestby nå
Nesten bedre enn å bade det da, kan gjøres uten ekstra skift, håndkle osvHoho da fikk vi avkjølt oss litt i vannetble bare vassing men det var herlig
![]()
Funker den fint?Mann og barn er alle hjemme.
16 åringen klipper plen, 4 åringen slapper av med dinosaur toget, mannen skal snart grille, og svigerbror kom for å få mat og hjelpe mannen igjen. Jeg har støvsugd og gleder meg til å finne fra robotstøvsugeren kjenner jeg![]()
Uff daSynes det er dårlig gjort av dere å klage på varmen.... Vi kunne gjerne tenkt oss iallefall 10 grader mer.. Her er det 12 grader og sur vind.....