Vill-laks

De har vel hos fiskehandleren,om du har noen i nærheten :)

Fiskebilen som kjører rundt her har ofte litt vill laks :)
Men det er jo ikke alltid han får tak på det men å sjekke lokale fiske forhandlere er et greit tips :)

Fiskebilen som kjører rundt her har ofte litt vill laks :)
Men det er jo ikke alltid han får tak på det men å sjekke lokale fiske forhandlere er et greit tips :)
Var så misfornøyd med fiskebilen sist, synes ikke det var noe god kvalitet. Og så må man liksom kjøpe så mye av gangen, har ikke så stor fryser.

Var så misfornøyd med fiskebilen sist, synes ikke det var noe god kvalitet. Og så må man liksom kjøpe så mye av gangen, har ikke så stor fryser.
Ikke den fiskebilen men de som er lokale gjerne med fersk fisk ;) her er det en som står på torget hver onsdag og lørdag, fisken kommer da fra både Norge og Sverige (bor i Sverige ikke langt unna grensa).
Men vet det er flere lignende i Norge også :) vi får bestemme hvilken bit, hvor mye osv

Ikke den fiskebilen men de som er lokale gjerne med fersk fisk ;) her er det en som står på torget hver onsdag og lørdag, fisken kommer da fra både Norge og Sverige (bor i Sverige ikke langt unna grensa).
Men vet det er flere lignende i Norge også :) vi får bestemme hvilken bit, hvor mye osv
Bor tydeligvis feil sted ;)

Jeg vet ikke hvor du bor, men jeg handler blant annet på mathallen og andre fiskebutikker i Oslo/omegn.

Har Ravnkloa og Fiskehallen, begge midt i sentrum :) Sistnevnte har jeg ikke vært på selv, men hører det er ganske bra utvalg.
Spennende når fiskere kommer inn ed nyeste fangst, kan være så mye rart :P

Regna med Ravnkloa hadde ja, men hadde glemt Fiskehallen. Takk! :)

Back
Topp