Så gøyBodde i Vietnam i litt over 1 år, men det er jo jaggu 8 år siden nåtiden flyr. Vi skal tilbake når barna blir litt større
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyBodde i Vietnam i litt over 1 år, men det er jo jaggu 8 år siden nåtiden flyr. Vi skal tilbake når barna blir litt større
![]()
Bodde rett utenfor Nha Trang, midt i landet altså.Så gøy. Hvor i Vietnam bodde dere? Vi vil også tilbake når vi har litt større barn
![]()
Hørtes forfriskende utHoho da fikk vi avkjølt oss litt i vannetble bare vassing men det var herlig
![]()
Så deiligJeg god tuppa har spist vannmelon og kost oss litt.
Prøver også å tenke hva som er lurest i forhold til permisjon også, og da er sykmelding nå faktisk smartere her i SverigeKjenner til det derta sykemeldinger med god samvittighet
Du vinner denne månedenJa ikke sant!derfor jeg ikke vinner heller
![]()
Å ja, det var bra det ikke var verreJoda ikke noe gale. Ble bare vekket litt tidlig av storebroren i dag. Videre litt slått ut av varmen
Lurer på om jeg ikke leste om plassenBodde rett utenfor Nha Trang, midt i landet altså.![]()
Dårlig matlyst er ikke braLitt, men mest dårlig matlyst og tiltakslyst til husarbeid![]()
Huttetu, hørtes surt utFikk sol tilslutt. Men kjempe gmkald vind også![]()
Spiste middag ute, MJ i ulldress og jeg i ullgenser..
Noen spesiell grunn til at du reiste til Vietnam for 8 år siden?Bodde i Vietnam i litt over 1 år, men det er jo jaggu 8 år siden nåtiden flyr. Vi skal tilbake når barna blir litt større
![]()
Ja det tar på... Ja hun har det braHuff ja . Tungt å gå gravid i denne varmen.
Så bra alt er klart.
Bra med N også?
Med oss går det bare bra.
OJ er i barnehagen nå og frøkna sover.
Hun ble vekket kl. 6 i dag av broren som så gjerne ville leke med henne<3
Haha hadde jeg bare husket hvor mange ganger du har sagt detDu vinner denne måneden![]()
Ja, og det må han bli vant til ogsåDårlig matlyst er ikke bra
Husarbeid kan mannfolket ta!![]()
Det er jo bare småtteri egentligJa, altså det ser langt fra ferdig ut her, med verktøy over alt og esker med ting som skal ut men vi kommer da dit![]()
Det er ekstra godt å legge seg daHar skiftet på senga jeg ogsågleder meg!
Hehe, nei heldigvis er vi ikke detJeg er ikke så redd ;p
Hva blir det til middag da?Middag til helgen, pålegg og melk![]()