Juni - skravletråden

Jaaa skal egentlig ikke klage men håper varmen holder seg til slutten av juli og uti august også;-). Ikke så gøy med varme og gravid:-P.
Elsker varme jeg så kan godt være varmere ;)
Men spørs vel hvilke plager man har.
Men ja får satse på at varmen holder seg lenge! :D

Får stikke å hente snuppa. Fått snakket med svenske nav og tenker mer på å mulig bli sykmeldt :o

Elsker varme jeg så kan godt være varmere ;)
Men spørs vel hvilke plager man har.
Men ja får satse på at varmen holder seg lenge! :D
Er egentlig glad i varme jeg også men har funnet ut at som gravid og nesten høygravid er det ikke like gøy:-P. Men digger sol og varme generelt:-)

Får stikke å hente snuppa. Fått snakket med svenske nav og tenker mer på å mulig bli sykmeldt :o
Har du hatt mindre kynnere i dag når du ikke har vært på jobb?

Mann og barn er alle hjemme.
16 åringen klipper plen, 4 åringen slapper av med dinosaur toget, mannen skal snart grille, og svigerbror kom for å få mat og hjelpe mannen igjen. Jeg har støvsugd og gleder meg til å finne fra robotstøvsugeren kjenner jeg ;)

Ja :) Greit å få unna det meste før alle skal handle liksom..
Det er sant :)
Må få en plan for handlinga igjen her. Nå er vi på butikken nesten hver dag:/

Det er sant :)
Må få en plan for handlinga igjen her. Nå er vi på butikken nesten hver dag:/
Samme her nå når jeg er hjemme hver dag. Må bli flinkere på planlegging.

Synes det er dårlig gjort av dere å klage på varmen.... Vi kunne gjerne tenkt oss iallefall 10 grader mer.. Her er det 12 grader og sur vind.....

Synes det er dårlig gjort av dere å klage på varmen.... Vi kunne gjerne tenkt oss iallefall 10 grader mer.. Her er det 12 grader og sur vind.....
Ja, det er i grunn stygt å klage på varmen. Men så gjør man det lell. Sender noen varmegrader til deg :)

Er egentlig glad i varme jeg også men har funnet ut at som gravid og nesten høygravid er det ikke like gøy:-P. Men digger sol og varme generelt:-)
Liker det uansett jeg, men jeg har bodd i Egypt og hadde ikke problemer med sommeren der ;)

Back
Topp