Bare sånn god strengEr du streng ????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare sånn god strengEr du streng ????
Jaaa skal egentlig ikke klage men håper varmen holder seg til slutten av juli og uti august også;-). Ikke så gøy med varme og gravidSå deilig da![]()
Elsker varme jeg så kan godt være varmereJaaa skal egentlig ikke klage men håper varmen holder seg til slutten av juli og uti august også;-). Ikke så gøy med varme og gravid.
Er egentlig glad i varme jeg også men har funnet ut at som gravid og nesten høygravid er det ikke like gøyElsker varme jeg så kan godt være varmere![]()
Men spørs vel hvilke plager man har.
Men ja får satse på at varmen holder seg lenge!![]()
Hehe, var ment som en spøkGreit å forberede dem!
Ikke helt på talefot høres jo ikke bra ut da![]()
Det må man jo haHelga handel. Middag og pålegg stortsett.
Har du hatt mindre kynnere i dag når du ikke har vært på jobb?Får stikke å hente snuppa. Fått snakket med svenske nav og tenker mer på å mulig bli sykmeldt![]()
JaDet må man jo ha![]()
Det er santJaGreit å få unna det meste før alle skal handle liksom..
Samme her nå når jeg er hjemme hver dag. Må bli flinkere på planlegging.Det er sant
Må få en plan for handlinga igjen her. Nå er vi på butikken nesten hver dag:/
Ja, det er i grunn stygt å klage på varmen. Men så gjør man det lell. Sender noen varmegrader til degSynes det er dårlig gjort av dere å klage på varmen.... Vi kunne gjerne tenkt oss iallefall 10 grader mer.. Her er det 12 grader og sur vind.....
Liker det uansett jeg, men jeg har bodd i Egypt og hadde ikke problemer med sommeren derEr egentlig glad i varme jeg også men har funnet ut at som gravid og nesten høygravid er det ikke like gøy. Men digger sol og varme generelt
![]()
A ha sånn ment ja, trodde du mente mannenHehe, var ment som en spøkMen ikke alltid frøkna er helt enig med mamma, og alt er litt gærent. Da hender pappa duger bedre
![]()
Kom litt her også selvsagt mens vi gikk til bilen og nå er det full sol igjenDet var helt herligSelv om jeg ble gjennomvåt
![]()
Egentlig ikkeHar du hatt mindre kynnere i dag når du ikke har vært på jobb?
Ja det er så deilig, regn og fortsatt varmtKom litt her også selvsagt mens vi gikk til bilen og nå er det full sol igjenherlig når det regner men fortsatt er varmt
![]()