Så braHelt enigtok meg en istad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braHelt enigtok meg en istad
Jaggu meg en slik jeg skulle hatt.S max
Tre barnestoler med isofix og stort bagasjerom. Ja, eller vi kan poppe opp et par seter der, men da er det ikke plass til vogn. Annet enn zappen
Er hjemme med frøkna til 16 august så begrenset hvor mye jeg klarer å jobbe. Blir 100 % primært dagtid fra høstOkeI. Greit med mulighet for ekstra da
Måtte få reint håret til jobbSå bra![]()
OkeiEr hjemme med frøkna til 16 august så begrenset hvor mye jeg klarer å jobbe. Blir 100 % primært dagtid fra høst![]()
Ikke dumt detMåtte få reint håret til jobb![]()
Strikka kjoler?Ikke dumt det
Tips til fine sommerkjoler btw?
Ah. Skal du ha henne redusert i bhg og tenker du?:krOkeiJeg har 100% egentlig, men skal jobbe redusert når jeg skal tilbake som sagt
![]()
Ja kan ikke hekle eller syStrikka kjoler?![]()
Vet ikke hva niferex er.Joa men gleder meg ikke til niferex to ganger om dagen![]()
Vant til å gi blod uten problemer men plutselig nå skal det komme![]()
Hun har fått 100%. Det har broren også. Og det vil vi ha.Ah. Skal du ha henne redusert i bhg og tenker du?:kr
Så heldig vi erHar faktisk et lite glimt av sol her nå :O
Jeg og. Mannen ville grille..Skulle hvert der jeg også, vel kanskje litt usikker på middagen fortsatt!![]()
Vanlig jerntabletter på 100 mg.Vet ikke hva niferex er.
Ja, men da kan du få med god samvittighet![]()
Høres godt ut det daJeg og. Mannen ville grille..
Veldig fint for oss som har tre unger. Og hund. Får faktisk vogna og buret i bilen. Men da ca null baggasje da. Så vi har takboks til feriebruk...Jaggu meg en slik jeg skulle hatt.
Hehe, får håpe det hjelperVanlig jerntabletter på 100 mg.
Får ta de og masse paprika![]()
Joda men jeg er så lite oppfinnsomHøres godt ut det da![]()