Har masse is her
Vet snuppa vil i lekeparken men vi får se, må ha tålmodighet for å reise dit siden snuppa ikke alltid hører etter og jeg kan ikke løpe etter henne![]()
Det er det flere som ikke gjør gitt, men vi kan løpe da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har masse is her
Vet snuppa vil i lekeparken men vi får se, må ha tålmodighet for å reise dit siden snuppa ikke alltid hører etter og jeg kan ikke løpe etter henne![]()
Jo nå har jeg dethehe kom ikke lenger nei?
Vi fortjener det etter sommeren i fjor :/Håpe det![]()
Det må man helt klarthehe neida. Må sørge for det vettu![]()
Ja, det ogsåHehe eventuelt hadde hatt privatfly?![]()
Kan hende det hjelper å tenke også.Mhm, veldig. Litt mer tid å tenke heldigvis. Ikke for at jeg tror det hjelper. Tror jeg forblir usikker på dette.
Ikke verst. DEILIGJo nå har jeg det
Ja det er dtGod formiddag
Godt vær ja![]()
Jada greit forhold.Kan hende det hjelper å tenke også.
Har du god kontakt med sjefen? Kan jo diskutere litt med han/hun![]()
Heldige gutter altsåFant endel på salg til eldste: piquet T-skjorter, Gant gensere, shorts
Mellomste fikk ny badeshorts og alle fikk nye Crocs![]()
Ja det er det så absoluttOkei, godt å komme fram i rett tid
Kos deg på jobb søtaSkal jobbe 12-21![]()
Lettere når man kan løpe etter ja. Nå får jeg kynnere med en gang og vanskelig å løpe daDet er det flere som ikke gjør gitt, men vi kan løpe da.
Vent til 13 så sender jeg littSend litt med ekspress post til Trøndelag er du du snill
He he vi er vel detTrodde vi var enig i flere ting også jeg![]()
Hjem på søndag?Ja det er det så absolutt
Det skjønner jeg. Mannen da? Jobb?Lettere når man kan løpe etter ja. Nå får jeg kynnere med en gang og vanskelig å løpe da![]()
Det hadde hvert veldig praktisk noen gangerJa, det også![]()
Det er kanskje det beste for deg?Ihvertfall hvis mannen får viljen sin med at jeg blir sykmeldt!
A ha, ja da passer vel det best for henneJada greit forhold.
Hun har nemlig ledig en 70%