Dere bor på feil stedHvor er denne sol dere snakker om? Og varmen. Jeg skal kjøre storesøster i bhg i ulljakke nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere bor på feil stedHvor er denne sol dere snakker om? Og varmen. Jeg skal kjøre storesøster i bhg i ulljakke nå.
Det varmeste det er meldt den nærmeste uken er 14 graderDet kan man trygt si![]()
Jepp, møkkavakt fra 12-21Tusen takkDu skal jobbe i dag
?
Skjønner detJa blir bra det![]()
Jeg har ikke solgt og pent så jeg kan deppe pga det..Må jobbe jeg også snuppa
Vi får deppe sammen![]()
Etter det igjen daDa drar jeg til mamma![]()
Ahhh.Det varmeste det er meldt den nærmeste uken er 14 grader![]()
Jeg veit... men mannen vil jo ikke flytte. Og ikke jeg heller nå når huset er ferdig daDere bor på feil sted![]()
Kjedelig tidspunkt. Hele dagen går joJepp, møkkavakt fra 12-21![]()
De 40 min ble veldig langeUff da, godt hun sovnet igjen!![]()
Håper vi får det igjen i sommer altsåAhhh.
Her er det meldt varmt lenge fremover
Tja litt usikker for kastet meg akkurat utDet burde den bare gjøre![]()
Ikke feil det hellerSkjønner det
Vi får heller kose oss med is eller noe sånt![]()
Ja det er jo en fordel, slike ting er vanskelige!Det er en mulighet med ekstravakter ja.
I utgangspunktet vil jeg kun jobbe natt, men mulig det er for tidlig til den tid. Ungene må sove godt og nogelunde natten gjennom om mannen skal ha de alene og så på jobb.
Haha! Min mann fungerer særdeles dårlig uten søvn og mat.De mannfolka har ikke lært seg til at man ikke har annet valgkan ikke være gretten pga slike ting heller
Hehe eventuelt hadde hatt privatfly?Hvis jeg hadde hatt sånn magisk dør som hvis jeg åpnet den var der så)
Mhm, veldig. Litt mer tid å tenke heldigvis. Ikke for at jeg tror det hjelper. Tror jeg forblir usikker på dette.Ja det er jo en fordel, slike ting er vanskelige!
Har masse is herIkke feil det heller
Har noe vennebyen is i frysen her![]()
Mhm nettopp! Mannfolka burde være veldig glade for detHaha! Min mann fungerer særdeles dårlig uten søvn og mat.
Så sier jeg til han "da skal du være glad du ikke er hjemme med barn"![]()