Skeier dere ut i helgen?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Hvor mye skeier dere ut isåfall?
Har så vanvittig lyst på chips, men redd det skal ødelegge alt.
 
Til vanlig ikke.
Jeg er på lavkarbo ketose, og en utskeielse vi få meg ut av ketose og det kan ta noen dager å komme tilbake dit igjen så da vil liksom halve uken være ødelagt.

Men denne helgen skal jeg ha en utskeielse
 
Til vanlig ikke.
Jeg er på lavkarbo ketose, og en utskeielse vi få meg ut av ketose og det kan ta noen dager å komme tilbake dit igjen så da vil liksom halve uken være ødelagt.

Men denne helgen skal jeg ha en utskeielse
Ser den! Det jeg likte så godt med lavkarbo, veldig klare regler. Enkelt å forholde seg til. :)
Hva skal du ha i helgen?
 
Normalt sett gjør jeg det, men nå skal jeg være sukkerfri. Så da blir det frukt og bær:)
 
Ja jeg har skeiet litt ut i helgen. Ellers vet jeg at jeg sprekker etter en stund og gir opp slankingen :p

Been there, done that :p

Men jeg skeiet for mye ut i helgen som var, og fikk betale dyrt for det. Nesten 1 kg opp som jeg ikke har fått vekk denne uka fordi jeg har vært sløv...

Helga før det spiste jeg mye mindre snop, og holdt det til lørdagen, og da ga det ikke noe spesielt utslag...

Så jeg må skjerpe meg på mengden, men kommer til å spise litt
 
Jeg tar gjerne litt sjokolade eller snacks. Ikke alltid jeg har lyst på det nå på sommeren da. Da liker jeg helst frukt.
 
Jeg koser meg i helgene ja. Det er helg. Jeg skal tross alt klare og leve med dette resten av livet. Da vil jeg ikke ødelegge det med å ta en cold turkey helt bort. Heller ett glass pepsi max og en liten skål chips da :)
 
ja det skjer litt for ofte at vi skeier ut i helga :p men nå har jeg ikke tro på totalnekt, så unner meg å skeie litt ut i helga enn at det fullstendig rakner :p
 
Ja det "må" jeg. Men ikke sånn at jeg spiser alt jeg kommer over.
 
Ja, jeg skeier ut, men gir meg selv lov da ;)

Noen helger skeier jeg veldig ut, men de fleste klarer jeg å holde meg litt i skinnet :p
 
Både ja og nei. Gitt meg selv lov til en liten skål med smågodt eller lignende fredag + lørdag, men dessverre endt med mer enn dette den siste tiden. Sliter med trøstespising. Full skjerpings de kommende ukene. Tenker da ha is som "dessert" om lysten kommer. Lite kalorier og deilig nå i varmen :)
 
Back
Topp