Duppe med frøknaSkal du sove nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Duppe med frøknaSkal du sove nå?
Ja blir det nå.Vi hadde vindu oppe, var varmt fordeorka ikke sette på vifte for den bråker så mye
![]()
Iskaldt idag og regnDet er braHadde nok gjort det samme! Også er det vel litt kjølig hos deg?
![]()
Ca 2,5-3 tTror Nora, håper på Marius.
Er det langt å reise?
Tusen takk og lige mådeTakk det samme
Håper du får ei fin helg med familien.
I det siste har vel det stemt ganske greitJa, da er det jo litt av og på med været tenker jeg.. Har dere fint så har dere det veldig fint og er det dårlig så er det veldig dårlig? Eller tar jeg feil? :what:
Så kjedelig da:/ sånn var MJ på kvelden, men det gikk over når hun var rundt 2 og vi la henne med vid åpen dør.Jepp. Utnytter å sove litt ut mens frøkn skal sove. Hun er blitt enda verre på dagsovinga, så sovner ikke om vi ikke legger oss med henne :/,
Takk for detTusen takk!
En strålende fredag til deg å![]()
Blir vel det jaJa må det, blir vel flere slike dager etterhvert vil jeg tro![]()
Får bare nyte bebien dobbelt så myeNei jeg ser den altså
Kvelden er begynt igjen å ta over en time. Mye skrik og mye tull :/Så kjedelig da:/ sånn var MJ på kvelden, men det gikk over når hun var rundt 2 og vi la henne med vid åpen dør.
Blir nok helt greit det jaEr vel deilig det i varmen
Pleier å gjøre det samme..Jepp. Utnytter å sove litt ut mens frøkn skal sove. Hun er blitt enda verre på dagsovinga, så sovner ikke om vi ikke legger oss med henne :/,
Lurt å sove mens man kanPleier å gjøre det samme..![]()
Ute er det sommer, sol, varmt og unger som leker og koser seg.
Her inne på BV går skravla.
Og jeg må jobbe![]()
Okei.Ca 2,5-3 t
Ah , sov godtDuppe med frøkna![]()
Det må du gjøreFår bare nyte bebien dobbelt så mye![]()
L minner meg sånn om MJ. ..Kvelden er begynt igjen å ta over en time. Mye skrik og mye tull :/
Jaja blir penger i kassaKlokken 4. Mannen kommer 1540 så møter han i døra før jeg tar bilen og kommer hjem rundt midnattsamme vakt i morgen,men begynner 15.
Strikke mitt sånn, bare skjørt i rosa til mi tulle![]()