Vi hadde vindu oppe, var varmt fordeGod morgen.
Ja slet med å sove.
Ungene sov heldigvis greit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde vindu oppe, var varmt fordeGod morgen.
Ja slet med å sove.
Ungene sov heldigvis greit.
Hvor har dere hytte?Har levert snappa i bhg, lang meg kaffeSå skal jeg pakke, innom jobben en tur og så reiser vi på hytta
Hva med dine?
Takk det sammeØnsker alle en strålende fredag![]()
Værre med mannen! Han fungerer dårlig uten nattesøvnGodt hun sovnet igjen! Nattesøvnen er hellig![]()
Ja, mulig det blir for mye å begynne på 70. Vil være mye hjemme og har mulighet for ekstravakter.Hva jobber du med? Hva med å prøve 40 eller 50 først?![]()
Hva? Allerede?Snaart tid for å legge seg igjen![]()
Ja fikk ferdig 2 mariusdresser i går. Manglet bare knapper beggeDet er forståelig. Bestandig greit å bli ferdig
Ja så søteÅ ja de ja. Veldif fin
Okei så kjekt.Vi har vært der siste 4 årene![]()
Tusen takk!Ønsker alle en strålende fredag![]()
Sovet greit. 4 åringen våkna med et hyl i 3 tiden og da sleit jeg litt med å sovne etter det..Sovet godt?
Husker ikke hvem jeg brukte selv, er så lenge siden.Oh så bra forslag!![]()
takk!
Men hva mener du med lys pakke? Er det en annen gele du tenker på?![]()
Blir helt greit. Selv om det nok blir litt vemodig. Har liksom ikke hatt tid til å nyte svangerskapet siden det har vært folk her hele tiden og huset ikke er ferdig...Blir bra å bli ferdig
Bare et ork å gå oppDet hørtes godt ut.kos deg..
Ja det var det!!!Var jaggu på tide
Bedre enn kl toJa heldigvis. Var oppe halv sju da![]()
Ja. Første lur på frøkna. Hun sovner kun om jeg legger meg med henne på dagtid. Så utnytter det idag etter ei dårlig natt og sover meg opp til jobb idagHva? Allerede?
God vakt da. Når begynner duJeg skal på jobb senereellers det vanlige hjemme med jenta
God strikkeøkt altsålille sukkerspinn er så nyyydelig. Hvilken farge?
Så gøyJa, mulig det blir for mye å begynne på 70. Vil være mye hjemme og har mulighet for ekstravakter.
Jeg er vernepleier![]()