Living on the edge of Alt Det derMen tør du det med tanke på brann da??? De fraråder jo sterkt å sette på sånt om natta :-o
Er jo i sånne apparatet branner starter oftest.
Er jo bare å sette på litt tidligere på kvelden sånn at du får skrudd av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Living on the edge of Alt Det derMen tør du det med tanke på brann da??? De fraråder jo sterkt å sette på sånt om natta :-o
Er jo i sånne apparatet branner starter oftest.
Er jo bare å sette på litt tidligere på kvelden sånn at du får skrudd av?
Å sånt er kjedeligLigger våken i sengen. Med småen i min seng fordi jeg var alene hjemme. Han ligger på håret mitt og jeg får ikke beveget meg. Heldigvis hadde jeg nettbrett. Men så ringte telefonen før 7 om morningen... Joda noen på jobb hadde forsovet seg.. Å dermed måtte jeg stå opp i en fart. Ringte tilbake og da var hun selv på vei til jobb. Jeg trengte ikke å gjøre noe.. Men jeg var jo LYS våken!! Ikke gøy,,
Ja, la meg rundt 1.Sover du nå da?
Neida, det går fort DitÅ ikke så lenge til da
Sovet godt?Ja, la meg rundt 1.
Blir bra å bli ferdigNeida, det går fort Dit
Men idag er det ny dag så håper den liker at jeg er her idagHehe, det er et godt tegn![]()
Ja, absoluttTypisk..Den kom i det minste da
![]()
Ingen sol, men god morgen , og god helgGod morgen I sola!! Endelig helg!!
Slappe av, slappe av litt mer, finne energi til å vaske og rydde leilighet også lage mat. Utrolig kjedelig med andre ordHva er planene for dagen folkens?
He he må ha noen sånne ogsåSlappe av, slappe av litt mer, finne energi til å vaske og rydde leilighet også lage mat. Utrolig kjedelig med andre ord![]()
Takk håper du får en strålende fredag ogsåØnsker alle en strålende fredag![]()
Ja, det er godt å kjenne henneHerlig med aktivitet!![]()
Neida, akkurat passeIkke sååå lita![]()
Det hørtes godt ut.Skal jeg gå å dusje da tro
Ja heldigvis. Var oppe halv sju daGod morgen
Godt hun sovnet igjrn
Beste måten å finne det ut på er vel å prøveLurer på hva jeg lander på i forhold til jobb. Har enda litt tid å tenke på. Skal jobbe red. Muligens 70, men så lurer jeg på om det er litt for mye. Hmm
Slappe avHva er planene for dagen folkens?