Ikke i bruk
Forumet er livet
7059 innlegg i går 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg er redd for også... Har aldri brukt den før :/Mener blåbætgele er lilla
God morgenGod morgen. I natt var det varmt. Lille Var litt urolig i natt så kl 2 bestemte hun seg for å være våkensovna heldigvis etter 40 lange min
![]()
Sovet godt i natt?God morgen
Hva er planene for dagen?God morgen alle flotte damerEnda en solfylt og varm dag i dag
Deilig start på helgen
![]()
God morgenGod morgen I sola!! Endelig helg!!
God morgen.
I dag er det sol her også.
Ikke sånne temperaturer, men sol. Vi liker sol.
God morgen I sola!! Endelig helg!!
God morgen alle flotte damerEnda en solfylt og varm dag i dag
Deilig start på helgen
![]()
God morgen
God morge damer.God morgen. I natt var det varmt. Lille Var litt urolig i natt så kl 2 bestemte hun seg for å være våkensovna heldigvis etter 40 lange min
![]()
1000 over målet, også vi som var så bekymret for at det skulle gå galt7059 innlegg i går![]()
Godt vi klarte å nå målet7059 innlegg i går![]()
Det er godt at solen titter frem selv om temperaturen ikke er derGod morgen.
I dag er det sol her også.
Ikke sånne temperaturer, men sol. Vi liker sol.
Ja, det får vi prøve påSånn er det bare. Får stikke innom når man har tid![]()
Pakke, må en tur innom jobben og så reiser vi på hyttaHva er planene for dagen?
Roet seg endel jaSynes tempo har gått ned... må få det opp igjen
Jeg fant klær til gutta, ingenting til meg selvTja, finnes nok noen unntak ...Tror ikke rød er meg for eks
Fant du noe på shopping i dag?
Ikke rart vi var det i grunn1000 over målet, også vi som var så bekymret for at det skulle gå galt![]()
Kos dere på hytta, er den langt unna?Pakke, må en tur innom jobben og så reiser vi på hyttaSå får se hvor jeg får tid til å presse inne mitt skravling
Dine da? Og hvordan gikk kampen?
Her er det jobb og senere til mine foreldre. Hva skal dere senereGod morge damer.
Her er ei kjørt i bhg og andre tar 1. Duppen... så nå skal jeg se om jeg får laget meg litt frokost.
Hva er deres dagsplaner?
Det funket ikke!Sender litt overHåper det kommer litt til natta for dere
![]()