HvemHvem tror du vinner?Slappe av
Skravle
Handle
Og i kveld skal jeg se idol finalen
Du da?
Pakke
Hente kb
Dusje
Pakke
Reise
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HvemHvem tror du vinner?Slappe av
Skravle
Handle
Og i kveld skal jeg se idol finalen
Du da?
En liten dupp?Snaart tid for å legge seg igjen![]()
Jan 17Når skal du starte i jobb?
Skal du sove nå?Snaart tid for å legge seg igjen![]()
Det er braJa. Første lur på frøkna. Hun sovner kun om jeg legger meg med henne på dagtid. Så utnytter det idag etter ei dårlig natt og sover meg opp til jobb idag![]()
Klokken 4. Mannen kommer 1540 så møter han i døra før jeg tar bilen og kommer hjem rundt midnattGod vakt da. Når begynner du?
Ja fikk ikke sove så
Rååååsa![]()
Du som strikker?Ja så søte
Tror Nora, håper på Marius.HvemHvem tror du vinner?
Pakke
Hente kb
Dusje
Pakke
Reise
Det tror jegTakk håper du får en strålende fredag også![]()
Fint der, dere får kose dereOkei så kjekt.
Vært der så masse opp gjennom.
Skal der i juli![]()
Ja må det, blir vel flere slike dager etterhvert vil jeg troHe he må ha noen sånne også
Jepp. Utnytter å sove litt ut mens frøkn skal sove. Hun er blitt enda verre på dagsovinga, så sovner ikke om vi ikke legger oss med henne :/,En liten dupp?![]()
Sånn er det bare noen gangerUte er det sommer, sol, varmt og unger som leker og koser seg.
Her inne på BV går skravla.
Og jeg må jobbe![]()
Ja det er sant. Vil dog ikke takke ja til for mye og sette sjefen i en dårlig situasjon.Beste måten å finne det ut på er vel å prøve![]()
Ja, da er det jo litt av og på med været tenker jeg.. Har dere fint så har dere det veldig fint og er det dårlig så er det veldig dårlig? Eller tar jeg feil? :what:Midt i troms fylke i nord![]()
Er vel deilig det i varmenSkal jeg gå å dusje da tro
Nei jeg ser den altsåBlir helt greit. Selv om det nok blir litt vemodig. Har liksom ikke hatt tid til å nyte svangerskapet siden det har vært folk her hele tiden og huset ikke er ferdig...
Oy.. effektiv.Ja fikk ferdig 2 mariusdresser i går. Manglet bare knapper begge
Enda ei stund tilJan 17
Enn så lenge har jeg lagt inn ulønnet til 9 jan er det vel.
Ser an frøkna i barnehagen.
Ja enig med deg i detJa det var det!!!
Og utrolig godt å endelig se slike tall igjen!