Deilig med sol og bare kunne gå ut uten å se ut som et påkledd eselGod morgen snuppaja det var det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med sol og bare kunne gå ut uten å se ut som et påkledd eselGod morgen snuppaja det var det
![]()
Ja tror det skal bli braHørtes ut som en fin dag
Pakke
Hente kb
Dra på tur
Den jeg ser herfra viser 25, men den står i en veldig lun krok med sol på mistenker jeg. Får rusle på kjøkkenet og sjekke den i skyggen....Her viser den 19 nå
Til Strömstad /daftøJa tror det skal bli bra
Hvor skal dere?
Kan jeg spørre hvor i landet du holder til?Starta dagen med mye regn ig kaldt her![]()
Nei er dets sant!! Åhh jeg er misunnelig.Til Strömstad /daftø
Den var helt nydeligJa Vis vedlegget 180470
Denne her.
Ja uansett jaggu varmt nok.Den jeg ser herfra viser 25, men den står i en veldig lun krok med sol på mistenker jeg. Får rusle på kjøkkenet og sjekke den i skyggen....
Ja de er så skjønne.Den var helt nydelig![]()
Den viste 13.Den jeg ser herfra viser 25, men den står i en veldig lun krok med sol på mistenker jeg. Får rusle på kjøkkenet og sjekke den i skyggen....
Skal til bhg til frøkena litt senere. Det skal være sommerfest der..TakkPlaner for dagen
?
Ja
Jeg er sulten så håper at matlysten er bedre, men har enda hodepine :/ tror kroppen tåler varmen dårlig nå... Uke 37 idag så nå kan bare lillebror komme! Eller i ettermiddag, for da er bilstolen vasket
Hvordan går det med dere?![]()
Kos dere masseYes det skal vi
Åhh så gøy da. Her er det sommerfest 14Skal til bhg til frøkena litt senere. Det skal være sommerfest der..
Så finJa Vis vedlegget 180470
Denne her.
Midt i troms fylke i nordKan jeg spørre hvor i landet du holder til?Håper dere får litt sol snart
![]()
Ja de er veldig søte.Så fin![]()
9,5° herDen viste 13.
Litt mer trolig det ja