Juni - skravletråden

God oversikt i de... men sikkert stor forskjell på en tysk og en japansk i forhold. Med tanke på kvalitet og hvis man skal kjøre langt hver dag
Vi kjører en mitsubishi. Aner ikke hvor det er fra:p

Ja dessverre :( Ja artig det der :) Ja det må jo bli det evt, men kommer an på hvor langt unna og da, hva man vil..;)
Å kjenner til den at bare han får og ikke du :( Vi slet lenge, men så fikk jeg en vikarjobb og da fikk vi plutselig ;) Håper for dere også ❤️❤️
Vi får se når den tid kommer :) godt det ordnet seg :D takk ❤️❤️ han får 1,7 også er det arven etter mammaen så får se hva vi ender opp med :)

Åja :p
Skrev liste til fødebagen i dag da, skal prøve å få det i en bag ila helgen. Ellers så er jeg ikke helt klar nei, vil få på plass litt mer her først også ønsker jeg å komme i uke 37 først

Jeg skal ta med de yngste til mamma i morgen.
Lille U har ikke hatt barnevakt får så jeg skal være der en natt og så dra hjem.
De yngste skal være der til søndag.
Eldsten skal på hyttetur lørdag til søndag så mannen og jeg har fri :)
Skal ut og spise og så på fest
Høres ut som en bra helg:)

Vi får se når den tid kommer :) godt det ordnet seg :D takk ❤️❤️ han får 1,7 også er det arven etter mammaen så får se hva vi ender opp med :)
Å masse lykke til til dere:) Håper dere får noe dere ønsker ;) Men nå er det natta for meg ;) Sovner i sofaen her og kjenner at øynene kjemper mot meg :( Håper du får sove i natt og ;)

Åja :p
Skrev liste til fødebagen i dag da, skal prøve å få det i en bag ila helgen. Ellers så er jeg ikke helt klar nei, vil få på plass litt mer her først også ønsker jeg å komme i uke 37 først
Lenge igjen til det?

Back
Topp