Må snart begynne på neste vinter etter den som kommerNei det tror jeg p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må snart begynne på neste vinter etter den som kommerNei det tror jeg p
Hva slags skap?Jeg måtte snakke litt med mannen, og broren hans som har bygget skap i kveld. Og 16 åringen![]()
He he du altsåMå snart begynne på neste vinter etter den som kommerhar strikket nok gensre og har nok bukser til iår
![]()
Den var veldig fin
Ja. Og holder seg god og varmMen det er jo kjekt å strikke litt. Da vet du iallefall hva du har på ungen
Ja sånn er byggebransjen :/ det er lite jobber for de akkurat nå :O gøy at de jobber med det sammeOi går det an å bli permittert for at de ligger etter? Eller at det er lite jobb? Mannen min er også elektrikerOg de hadde vist to i firma nå som var permittert... Satser på mer jobb i august da
Skjønner at økonomien blir tight..
Dere klarer dere nok, ser det ligger mange relativt "rimelige" rekkehus/tomannsboliger ute til salgs nå litt utenfor byen![]()
Jeg elsker sånne dotter/duskerDen var veldig fin![]()
Ja. Vil jo ikke at de skal fryse. Buksa jeg strikker er til høsten/vinterenJa. Og holder seg god og varm![]()
Hvilken bil har dere?Har baggen i baggen. Har litt plass på sidene.
Må ha nok arbeid vettuHe he du altså
Subaru legacy.Hvilken bil har dere?
Jeg må få meg egen bil til høsten. Aner ikke hva jeg skal kjøpeSubaru legacy.
Olinelua er jo bare skjønnJeg elsker sånne dotter/dusker![]()
Du får si fra om du selger ;Må ha nok arbeid vettuhahha
Det er så søttJeg elsker sånne dotter/dusker![]()
Ja den er såOlinelua er jo bare skjønn![]()
mhm også derfor jeg elsker kivat sine luerDet er så søtt![]()
Og jeg liker deg ♡Yey liker det
Lurt med ullJa. Vil jo ikke at de skal fryse. Buksa jeg strikker er til høsten/vinteren
Will doDu får si fra om du selger ;
Er veldig fornøyd med den vi har. Kommer frem over alt, har ikke vært noe feil med den og grei plass i bilen. God å kjøre er den også... du får ta deg en tur til en bilforhandler å prøve ulike biler før du velgerJeg må få meg egen bil til høsten. Aner ikke hva jeg skal kjøpe![]()