Jeg fikk tak i den brukt. Fra PolenEr den jeg har lyst på, men den er så dyr.. det går mannen aldri med på
Men likevel over 3000,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk tak i den brukt. Fra PolenEr den jeg har lyst på, men den er så dyr.. det går mannen aldri med på
Takk for linkJa noen ønsker sikkert det![]()
Her er artikkelen![]()
http://www.vg.no/rampelys/tv/nrk-tar-grep-for-ikke-aa-miste-16-aaringene/a/23693330/
Det er sant! Der er jeg enigJoda,forsåvidt enig med deg.
Men dumt om ungdommen trekker seg fordi vi voksne overtar ;-)
30 min )Var en kort visitt?![]()
Nope er ikke detIkke?du overrasker meg
Stakkar LitaFeber. Oppimot 40.... Det er i varmeste laget i denne varmen...
Haha, hurra for pølsetykke gardinstenger![]()
Det er så herlig når de hjelper tilMåtte kose litt frøken innimellom ;-)
Og hun var jo med på litt hun også.
http://www.barnashus.no/sommerfestTror ikke det er den vi har. Har du link?
Hvordan ser de luene og halsene ut?Klompelompe halser og luer. Pluss settet bak i boka. Jakke og bukse jeg ser mange strikkerog teppe i chevron strikk til stua
![]()
Det var den. Rasende billig
Ja. Synes de er kjempe dyrJeg fikk tak i den brukt. Fra Polen![]()
Men likevel over 3000,-
JaDen ser jeg.. Håper på fra august av da! For da kan han vel jobbe? Hvor jobbet han før?
Det er fullt forståelig at dere tenker på det! Ting er dyrtOg lønna strekker ikke alltid til
![]()
Sender litt overSå deiligønsker meg kjølig luft selv!
Så braEr meldt fint
Nei, det syns jeg ikkeÅ ja må jo detkan jo ikke bare forlate dere nå
![]()
Har ikke barnas hus her heller, men kjenner noen som kan handle for meg.. må bare finne ut om de har mulighetDet var den. Rasende billigvi betalte litt mer. Men vi har heller ikke barnas hus butikk
og lokalt tar de 6800 for den
Ja helt toppSå bra
Nei ikke alltid lett det der.Det er sant! Der er jeg enigFor det skal jo ikke bli en snakkis mellom ungdommer og foreldre... Så lenge foreldrene holder seg unna snakkisen så bør det gå greit, tenker jeg da.. Men dessverre ikke alle som er slik
![]()
Herlig. Sånne tilbud må man ikke la gå fra segHar ikke barnas hus her heller, men kjenner noen som kan handle for meg.. må bare finne ut om de har mulighet