God morgenGod morgen alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen
Flott, da har vi (du) kontrollMå jo prøve.
Jeg tok stat
Alt er som det pleierHelt klart!
Står alt bra til? Lenge siden jeg har vært her inne, merker jeg![]()
Om jeg ikke husker feil. Skal sjekke og regne ut status når det roer seg her. Jeg ammer yngste mens jeg forsøker å få de to eldste til å spise frokost. (ikke synge mens vi spiser....)6000 sol er målet?
God morgen søte duG
od morgen![]()
Haha, jeg ogsåAkkurat stått opp vi![]()
Vi får prøveJeg er muligens mest tilgjengelig for skravling dagtid idag. Så håper flere er med på å starte godt![]()
Ja, vi bor 3 timer unna, så er der stort sett 1 gang i åretHøres kjekt utvært i dyreparken mange ganger?
Den har vært her masse skjønner du, så skal ikke klage. Akkurat i går regnet det dog. Spent på hvordan det blir i dag. Så langt mye skyer gitt, men opphold da.Håper sola kommer til Bergen snart![]()
Det er santGreia med å klare dette handler mest om at det ikke bør være at vi klarte 1900 på dagen, så 4100 når ungene er i seng, liksom.
Ja, så nå prøver jeg å ikke lese mer før jeg er ajour. Eller altså å komme meg ajourKjedelig å vite frem hva som skjer![]()
God morgenGod morgen. Vi spiser frokost og lille sitter å sier "pappa pappa pappa" litt lei mora sihaha.
God morgen CamillaGood morgen![]()
Nydelig fargeDenne fargenVis vedlegget 180272
Håper den blir braNydelig farge![]()
Det skjønner jegJa fikk vondt i meg av å høre detkrysser fingrene
akkurat nå er det ikke så varmt, men hodepinen da :/ jepp skal ringe
venninne sa jeg kan kreve ny ul da det hoppet han målte på lillegutt var så stort
takk snuppa mi og du og da
![]()
Hvordan har dagen vært?![]()