Bergand fleeceDa går dere ha det til gode. Hva har du kjøpt i gave?
Bjørn b boxere
Bjørn borg sko
Peak pearformance jakke
Peak p pique to stk
Nike treningsjakke
Sokker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bergand fleeceDa går dere ha det til gode. Hva har du kjøpt i gave?
Dere får skravle masseBare 2 minutter til utfordring![]()
JaKjenner dessverre til det, er utrolig synd at det skal være sånn!
Min oldemor fikk omsorgsbolig relativt fort siden min farmor akkurat hadde gått av med pensjon, hun brukte å være renholder på kommunen og kjente alle der!
Helt utrolig at det skal være sånn da!
He he kb ville vi skulle pakke inni mangeOii! 9 pakkerheldig mannen din er.
6000 sol er målet?Greia med å klare dette handler mest om at det ikke bør være at vi klarte 1900 på dagen, så 4100 når ungene er i seng, liksom.
God morgenGod morgen. Vi spiser frokost og lille sitter å sier "pappa pappa pappa" litt lei mora sihaha.
God morgen kenguuGod morgen alle sammen
I disse dager er det pappa som er favorittenHaha. Har slike dager her og![]()
Dog siste dagene har det kun gått i mamma og helst skal hun bo oppå meg. Klamra seg til meg når jeg skal på jobb og sånn
Så koseligHe he kb ville vi skulle pakke inni mange
God morgen. Hvordan har nattesøvnen vært?God morgen
Haha. Pappadalt altsåI disse dager er det pappa som er favoritteni går måtte jeg til og med gå ut av badet da de skulle pusse tennene
da snakker vi vettu.
Håper virkelig du har sovet godt?Nå må jeg sove!
Krysser alt jeg harSist så hadde jeg kun meg å tenke på så rart at noe sånt skal ha innvirkning på både mann og barn! krysser fingre for at alt er fint imorgen![]()
Håper sola kommer til Bergen snartHer har vi ikke trengt noen hageslange i dag gitt for her har det regnet
Nei aller helst burde vi være såpass gira at vi snakkes jevnt utover dagen og har målet før 22 helstGreia med å klare dette handler mest om at det ikke bør være at vi klarte 1900 på dagen, så 4100 når ungene er i seng, liksom.
Håper du har hatt en fin nattTitter bare innom for å si natta, jegSkravling i mårra kanskje
Helst det jaNei aller helst burde vi være såpass gira at vi snakkes jevnt utover dagen og har målet før 22 helst![]()
Flott å høreKlar for skravling i morgen!
Denne skal vi klareBare 2 minutter til utfordring![]()