Juni - skravletråden

Kjenner dessverre til det, er utrolig synd at det skal være sånn!
Min oldemor fikk omsorgsbolig relativt fort siden min farmor akkurat hadde gått av med pensjon, hun brukte å være renholder på kommunen og kjente alle der!
Helt utrolig at det skal være sånn da!
Ja :( Er det, men vi får bare sette i gang prosessen også håpe på at hun får en plass, for det er jo kamp om plassene også :( Mormor bor hjemme sammen med mamma og min mor er også dårlig til beins pga at hun har hatt nyresvikt.. Så blir jo en ekstra påkjenning for hun også..

Haha. Har slike dager her og :p

Dog siste dagene har det kun gått i mamma og helst skal hun bo oppå meg. Klamra seg til meg når jeg skal på jobb og sånn
I disse dager er det pappa som er favoritten :p i går måtte jeg til og med gå ut av badet da de skulle pusse tennene :p da snakker vi vettu.

I disse dager er det pappa som er favoritten :p i går måtte jeg til og med gå ut av badet da de skulle pusse tennene :p da snakker vi vettu.
Haha. Pappadalt altså:p men godt å se og :) liker de dagene når hun storgliser og krabber i høy fart når pappaen kommer fra jobb:)

Greia med å klare dette handler mest om at det ikke bør være at vi klarte 1900 på dagen, så 4100 når ungene er i seng, liksom.
Nei aller helst burde vi være såpass gira at vi snakkes jevnt utover dagen og har målet før 22 helst ;)

Back
Topp