Juni - skravletråden

Men en må vel gå i seng, klokka ringer 6 imorgen... Ikke rart en sovner når man legger gutten på så her korte netter *gleder meg til ferie nå*
Ligger endelig i senga jeg også, mye senere enn planlagt, blir hardt når jeg må stå opp imorgen :(

Ja, det blir bok det! Det som er kjipt er at det er så mye om og men og frem og tilbake med søknadskontoret at det tar så lang tid :(
Kjenner dessverre til det, er utrolig synd at det skal være sånn!
Min oldemor fikk omsorgsbolig relativt fort siden min farmor akkurat hadde gått av med pensjon, hun brukte å være renholder på kommunen og kjente alle der!
Helt utrolig at det skal være sånn da!

Stakkars N :( Ikke lett i denne varmen:( Håper hun får sove hele natten! Og du også snuppa:) Ring i morgen du;) Sov god når du får det til :) ❤️
Ja fikk vondt i meg av å høre det :( krysser fingrene ❤️ akkurat nå er det ikke så varmt, men hodepinen da :/ jepp skal ringe :) venninne sa jeg kan kreve ny ul da det hoppet han målte på lillegutt var så stort :p takk snuppa mi og du og da :) ❤️
Hvordan har dagen vært? :)

Kan
Joda, fin dag med 4 åringen. Men veldig slitsom for bekkenet kjenner jeg.. :(
kan jeg skjønne.. Ikke alltid greit å gå gravid

Jeg blir nok prioritert på føden pga jeg er bløder :)
Hehe, det er nesten ferdig, mangler bare sånn småting som nye garderobeskap og sånn her og der. Mannen og broren hans holder på å sette opp en 4 meter lang en på soverommet vårt nå :D så skal vi snart flytte ut fra gjesterommet og inn dit :)
Så stort skap :p så deilig.
Er jo greit å bli prioritert når fødestuene skal fylles opp :p

To av gutta har bursdag, jeg skal til dyreparken alene med eldstemann, jeg har 1 uke ferie:D
Høres kjekt ut :) vært i dyreparken mange ganger?

Back
Topp