Juni - skravletråden

Tirsdag har vært fridagen vår. Fotball mandag og onsdag (mandag frivillig) barneidrett onsdag og dans torsdag. Fra nyttår er samspill med korpset tirsdager, men når han har aleneøvelse fra august vet jeg ikke enda. Mellomste skal bare på dans, men ikke sikker på om det blir torsdagen fortsatt. Tidene for fotballen kan vel også endre seg?
Her endres de hvert år

Ååå lykke skal på spa i morgen for litt massasje:-). Har gledet meg til det i 2 uker nå:-). Og gubben skal ha mini imens på babysvømming:-). 1 time for meg selv helt alene for egenpleie:-). Og ja jeg innrømmer det, gleder meg til barnefri 1 time og bare tenke på meg selv:-D
Ah høres fantastisk ut! Og vel fortjent ;)

Her endres de hvert år
De beholdt den på onsdag og fikk mandag i tillegg her, men tidlige tider forbeholdes de yngste lagene. Neste år er de andre og tredje (og man kan jo håpe at de som da blir første klasse begynner på lag for første klassen..)

Hva gjør dere ikveld da?:)
Har lagt barn, ryddet litt. Og nå ligger jeg på sengen med et fryktelig vondt bekken og helt forferdelig nedpress. Syns så synd i meg selv at jeg gråt litt. Det hjalp litt

Hva gjør dere i dag?​

Back
Topp