Håper jeg ogsåSå dumt.
Håper du finner noe nytt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg ogsåSå dumt.
Håper du finner noe nytt!
Hvor i landet holder du til da?Det kan vi se langt etter.
Men levere liste til Sfo over når eldste kommer i juni og august når det ikke er skole. Planlegge ferien. Det er juni. Så det er jo sommer.
Kos deg!!Ååå lykke skal på spa i morgen for litt massasje. Har gledet meg til det i 2 uker nå
. Og gubben skal ha mini imens på babysvømming
. 1 time for meg selv helt alene for egenpleie
. Og ja jeg innrømmer det, gleder meg til barnefri 1 time og bare tenke på meg selv:-D
Her er det tirsdagOnsdag er fast fotballtrening her.
Det hørtes deilig ut27 g her
Ja, det var veldig godt... men ammetåka blir jo bare værre av å sove på dagen føles det somGodt å sove litt ekstra da
Kan jo ikke bare gi oppDet er instillingen man må ha![]()
Får håpe det ikke fortsetter i samme tempo, da er hun jo ett år før jeg vet ordet av detDet skjønner jeg
Det skal jeg:-DKos deg!!
God kveld til deg ogsåGod kveld
Ja, jeg kan ikke tenke på detBlir helt stresset av hvor fort det går!![]()
Kos deg massrÅåå lykke skal på spa i morgen for litt massasje. Har gledet meg til det i 2 uker nå
. Og gubben skal ha mini imens på babysvømming
. 1 time for meg selv helt alene for egenpleie
. Og ja jeg innrømmer det, gleder meg til barnefri 1 time og bare tenke på meg selv:-D
He he det er hun jaFår håpe det ikke fortsetter i samme tempo, da er hun jo ett år før jeg vet ordet av det![]()
Jeg skjønte det jaSola har vært i Østfold![]()
Litt for varmtDet hørtes deilig ut![]()
Tirsdag har vært fridagen vår. Fotball mandag og onsdag (mandag frivillig) barneidrett onsdag og dans torsdag. Fra nyttår er samspill med korpset tirsdager, men når han har aleneøvelse fra august vet jeg ikke enda. Mellomste skal bare på dans, men ikke sikker på om det blir torsdagen fortsatt. Tidene for fotballen kan vel også endre seg?Her er det tirsdag
Heldigvis lang sommerferie førstHe he det er hun ja
Ha ha såpass jaJa, det var veldig godt... men ammetåka blir jo bare værre av å sove på dagen føles det som![]()
Ja det er detHeldigvis lang sommerferie først![]()
Vi er ikke vant til det alt for ofte neiLitt for varmt![]()